środa, 4 stycznia 2012

Szminki CATRICE




     Firma Catrice ostatnio podbiła moje serce, kupiłam już trochę ich produktów i jak do tej pory nie zawiodłam się. Tak samo było w przypadku ich szminek Ultimate Colour. Są tak piękne, że najchętniej kupiłabym wszystkie.:D, ale całe szczęście nie jestem aż taką fanatyczką- chociaż wiem, że bywają i tacy co zaopatrują się w całe kolekcje.:)



       Najpierw kupiłam 2 szminki- 13 Frozen Rose i 140 Pinker Bell- tak mnie zauroczyły, że po jakimś czasie nabyłam jeszcze trzecią piękną, intensywną czerwień o numerze 100 Lobster Love.
      Co w nich lubię najbardziej to piękne intensywne kolory oraz przyjemna satynowa formuła, która pozwala łatwo rozprowadzić się na ustach. Co więcej według mnie mają atrakcyjny kształt, stabilne opakowanie oraz bardzo przyjemny zapach- co nie oszukujmy się też ma duży wpływ na to czy szminka przypadnie nam do gustu. Jednym słowem super! Są niedrogie- kosztują kilkanaście złotych a jakością naprawdę dorównują droższym firmom. Jak będę w pobliżu Natury, nie wiem czy nie skusze się jeszcze na jakąś. Cudo.:) 











~~Lila~~





28 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory :)
    zapach jest ważny, moja mama kupiła jakąś szminkę w sephorze i masarka, tak śmierdzi, że nie mogłabym jej nosić na ustach :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fajnie :) ja na razie chcę wykończyć inne szminki, więc nie kupuję nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frozen Rose wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frozen Rose najbardziej mi się spodobała:) Muszę w Naturze spojrzeć dokładnie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chyba powinnam skupić się na ich wykańczaniu zamiast kupowaniu nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O no trzeba mnie motywować, ale jak tu motywować, jak zachęcasz takimi ładnymi pomadkami? Nic, tylko kupować. a zużywać ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś świetne kolory ! ja mam jedną szminkę z Catrice, jednak nie jestem z niej zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
  9. Tłoczenia niczym Chanel ;) Wyglądają bardzo fajnie - muszę zaopatrzyć się w kilka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne,podoba mi sie ta jasna. catrice w ogole jako firma chyba tez jest fajna. dopiero zaczynam z nia przygode :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminek z catrice jeszcze nie miałam ale co idę do natury to mnie kuszą i zawsze na nich patrzę po twoim poście na pewno przy następnej wizycie się skuszę:D
    Piękne kolorki wszystkie mi się podobają:)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na fajne, ja z Catrice mam tylko kolorowe kredki do oczu i lubię ich za to, ze maja fajne kolory, a nie tylko klasyczny niebieski i zielony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te kolory szminek, ja również przepadam na firmą Catrice, a szczególnie za jej lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię do udziału w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie ;)

    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/01/ogaszam-konkurs.html

    Do wygrania fajne zestawy kosmetyków.

    Pozdrawiam,
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam szminek. Jakoś mam lenia i z nich rezygnuje. A usta mam felerne wiec zaraz by się zmyły:P. Jednak ostatnio w święta zaszalałam z czerwoną szminkę :) Co do szminek rewelacyjne kolory :) Do zjedzenia :P Zastanawiam się gdzie można nabyć produkty tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory, takie żywe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. skusiłaś mnie ;) muszę się im przyjrzeć następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka jest dostępna tylko przez internet. Początkowo znalazłam ją na alledrogierie. Jednak cena była kosmiczna 120 zł. Znalazłam jednak super ofertę na allegro. http://allegro.pl/nyx-paleta-nude-on-nude-i2027261843.html Polecam sklep i sprzedawce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czerwona jest świetna:) Naprawdę dobrze napigmentowana, a o to wcale nie jest tak łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jedną szminkę Catrice i uważam, że jest bardzo dobra. Do tego cena też jest przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  22. A jakie są one w zapachu i w smaku? Podobne chociaż trochę do tych z Essence? Czy zupełnie inny kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne te kolorki.Oba!

    OdpowiedzUsuń
  24. 130 podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...