sobota, 28 stycznia 2012

sypki cień VIPERA


        Ostatnio znudziły mi się cienie do powiek w standardowej, sprasowanej formie i przerzuciłam się na zamknięte w słoiczkach pigmenty, bądź cienie w musie:). Od czasu do czasu potrzebna jest jakaś odmienność.:) Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać świetny cień sypki firmy Vipera, który przyciągnął mój wzrok w sklepie ze względu na bardzo ciekawy i niebanalny kolor.
      Zauważyłam, że najwięcej pigmentów na sklepowych pułkach ma w swojej strukturze jaskrawy brokat, który powoduje że nie nadają się one do użytku codziennego. Ten natomiast, ich nie posiada w aż takiej ilości. Co do jakości- wydaje mi się, że nie jest może aż tak trwały na powiece, ale chyba nie jest źle. Dopiero poznaję pigmenty innych firm (Inglot, Bell), dlatego nie mam zbyt dużego porównania. Trzeba na pewno nakładać go dokładnie i w całkiem sporej ilości. Nie zgodzę się z opiniami dziewczyn, które twierdzą, że jest wydajny- bzdura, stosunkowo jak na pigment szybko się skończy, skoro potrzeba go dużo aby dokładnie i jednolicie przykryć nim powiekę. Jednak mimo wszystko bardzo go lubię- ma piękny kolor, niewysoka cenę i łatwo się rozprowadza. Nie zauważyłam też żeby rolował się w załamaniu. Fajnie by było, gdyby firma Vipera pomyślała o rozszerzeniu gamy kolorystycznej, bo nie ma ich dużo- bywa, że z jednego koloru znajdziemy tylko jeden odcień.    

3g/15 zł








~~Lila~~

11 komentarzy:

  1. rzeczywiście fajny kolor :D ale ja pigmentów nie lubię jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, lubię sypkie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego sypkiego cienia, ten prezentuje się całkiem całkiem;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, lubię takie świetliste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za sypkimi , aczkolwiek z vipery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś kiedyś słyszałam, że taki fiolet na powiekach fajnie ożywia spojrzenie i eliminuje wrażenie zmęczonych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czaję się na te cienie od dłuższego czasu, ale moje inglotowe zbiory mówią "nie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego pigmentu, ponieważ ten jaskrawy brokat mnie odstrasza. Muszę się przyjrzeć bliżej Viperze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie nie przepadam za pigmentami, ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...