wtorek, 10 stycznia 2012

Nowe denka :D


Muszę przyznać, że dodawanie postów o zużytych produktach jest baardzo przyjemne :D Ma się ta satysfakcję, że nic się nie zmarnowało :) W tym miesiącu skończyłam 2 perfumy,trochę mi ich szkoda,  natomiast cieszę się, że wykończyłam moje masła do ciała, które myślałam, że już nigdy się nie skończą.:)) 
Jak widzicie używałam też męskiego żelu pod prysznic. Według mnie zapachy męskie są o wiele bardziej świeże i przyjemne. Nie widzę nic złego w tym, żeby czasem poeksperymentować:p Bo przecież, kto powiedział, że kobieta musi pachnąć w jakiś określony sposób. ;)
Nareszcie sięgnęły dna też dwa okropne buble jakimi są: krem do rąk z ziaji kozie mleko i żel pod prysznic Tołpa. Jak dla mnie są skreślone, ale o tym już kiedyś pisałam, więc nie będę się powtarzać. :)








~~Lila~~






14 komentarzy:

  1. Sporo tego :). Ja lubię krem do rąk Kozie Mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja poluje na to maslo Farmona i nigdzie go nie moge znalezc...;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię Kozie Mleko Ziaji :) ale wiadomo ile kobiet tyle zdań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem na wykończeniu Ziajki masło pomarańczowe... fajny produkt ale czasem pachnie jak Ludwig :P Dawno dawno chyba w wieku 18 lat miałam tą sól Afryka... przepięknie pachnie tak orientalnie do dziś pamiętam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to pomarańczowe masło do ciała Ziaja, teraz mam kakaowe:)
    ja tez lubię dodawać posty o projekcie denko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam takie posty, żel męski mnie zdziwił, ale z eksperymentowaniem masz rację:)
    nosimy przecież koszule męskie lub krawaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja też uwielbiam męskie zapachy,mogłabym się myć męskimi żelami i spryskiwać męskimi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę Ci pisać komentarze, co za głupi blogger!!! nom ale w końcu :D nie wiem czemu tak blokuje i to na tyle czasu jakiś niepoważny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten krem z Ziaji, ale mi nie spasował :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię marnować produktów i staram się je zużywać, co różnie mi wychodzi. I też lubię męskie zapachy żelów pod prysznic;) Czasami się je podbiera:D

    OdpowiedzUsuń
  11. To kozie mleko faktycznie jest słabe :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...