piątek, 6 stycznia 2012

moje kąpielowe hity :D



Ostatnio przybyło mi kilka nowości w łazience- jeśli chodzi o żele pod prysznic. Od czasy, gdy pewnego koszmarnego :D dnia zabrakło mi go pod prysznicem, zaopatruję się już w kilka na raz by znów się nie zaskoczyć. Jednym z ciekawszych jest z pewnością Original Source chocolate&mint. Jest gęsty i rzeczywiście wygląda jak czekolada :), a zapach przypomina mi czekoladki miętowe, które kojarzą mi się z dzieciństwem i moją starszą siostrą, która za nimi ogromnie przepada. :D  Bardzo go lubię, myślę, że wypróbuję jeszcze inne zapachy z tej serii. 
Kolejne dwa są bardzo do siebie podobne. Obydwa mają zapach egzotyczny i bardzo wakacyjny.:) Nawet nie wiedziałam, że Avon ma takie fajne promocje na nie. Przed świętami była spora promocja- kosztował kila zł.(już nie pamiętam ile), a ma pojemność aż 500 ml- tak więc myślę, że warto.:)





~~Lila~~





14 komentarzy:

  1. Ja chyba nigdy nie dotrwam do momentu kiedy "zabraknie" mi żelu pod prysznic... chyba ich nigdy nie wykończę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale może skuszę się na jakiś żel OS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym łapła ten żelik z Johnsona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się na pewno zaopatrzyć w ten czekoladowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten czekoladwoy jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię kosmetyków o zapachu tropikalnym, ale już na czekoladowy żel z chęcią bym się skusiła;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy to sobie mam zamiar kupić lubię wszystko co związane z czekoladą:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę zakupić ten z orginal source :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyczaić się na ten z Johnsona, opakowanie jest bardzo wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobnie jak Twoja siostra również mam słabość do czekoladek miętowych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hejj ;* podałabyś mi swojego meila? nie chciałabym Ci tu zaśmiecać swoimi problemami ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. orginal source jak dla mnie najmniej wydajny produkt A.D. 2011 :( nie kupię go więcej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...