sobota, 21 stycznia 2012

CATRICE eyeliner gel


        Widziałam, że większość dziewczyn opisuje ostatnio ulubione produkty minionego roku. Ja również odkryłam wiele ciekawych i nieużywanych przeze mnie jak dotąd kosmetyków, ale jakoś trudno mi teraz wszystkie wymienić. Chcę natomiast z tej gromadki wyróżnić jeden, który wyjątkowo mi przypadł do gustu- mianowicie Eyeliner w żelu Catrice. W ogóle muszę powiedzieć, że ta firma przypadła mi do gustu w tym roku. Póki co, jestem zadowolona z wszystkich rzeczy które u nich kupiłam- uważam, że są niedrogie a dobre jakościowo.
Co do samego eyelinera, mogę śmiało stwierdzić, że jest najlepszy z wszystkich jakie miałam do tej pory.
- jest bardzo trwały, jego głęboka czerń świetnie kryje i nie odbija się na powiece 
- bardzo długo się utrzymuje i nie blaknie, w zasadzie nawet ciężko go zmyć
- co ważne nie schnie tak szybko na pędzelku jak inne tego typu produkty 
- bardzo łatwo się go nakłada 
- kremowa konsystencja
- solidne opakowanie
- dobra cena ( 14 zł )
- duża pojemność ( 4g )


Dokupiłam sobie do niego jeszcze zakrzywiony pędzelek, który jest całkiem ok- wygodnie się nim nakłada. Zdecydowanie polecam ten eyeliner, wszystkim którzy lubią malować sobie mocne i wyraziste kreski.:) 



~~Lila~~ 




16 komentarzy:

  1. mam drugi pisak, dostałam wcześniej też jeden-- jest genialny, więc jakbyś coś miała na wymianę dla mnie to chętnie się wymieniem i oddam ci ten nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do eyelinerów w żelu, sama nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić ten pędzelek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i naprawdę bardzo lubię, ale trochę się stęskniłam teraz za płynną wersją eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wahałam między tym z Catrice, a tym z Essence. A że u mnie w Naturze nie było jeszcze szafy Catrice to kupiłam ten z Essence i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jako eye-liner traktuję kredkę żelową z Avon Super Shock, kocham ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam jeszcze żadnego linera w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej kochana!:*
    właśnie zostały dwa dni konkursu u mnie na kolczyk! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelek jest ciekawy. Ja wczoraj też kupiłam eyeliner w żelu, z tym, że ja mam ten z Inglota. Mam dwa pędzelki, ale jak żaden mi nie podpasuje, to wiem, gdzie szukać taniego i zakrzywionego:) A kolor Twojego eyelinera to naprawdę intensywna czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eyelinera jeszcze nie miałam lubię ten z essence ale na pędzelek od dawna się czuję tylko co idę do natury to go nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki pędzelek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam ten z essence i też sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...