wtorek, 6 grudnia 2011

SYOSS lakier do włosów- extra strong

Dzisiaj dla odmiany króciutka opinia na temat mojego lakieru do włosów SYOSS Extra Strong Hold, którego obecnie używam. 


Plusy:
- na pewno jest tani- kosztuje jakieś 14 zł- co w porównaniu do wielu lakierów do włosów jest niewiele
- nie kruszy się i nie bieleje na włosach
- ma znośny zapach
- dobry sprawy, z raczej szerokim rozpryskiem, który równomiernie rozprowadza lakier
- lekko nabłyszcza


Minusy:
- jest mało wydajny- jak dla mnie bardzo szybko się kończy w porównaniu do innych
- skleja włosy
- źle się rozczesuje
- nie utrwala włosów na tak długo jak zapewnia nas producent
- obciąża włosy, które potem robią się suche i łamliwe



Jak widać moja opinia zawiera tyle samo plusów co minusów. Niestety jednak uważam, że na minusy składają się cechy najistotniejsze. Lakiery do włosów SYOSS przez długi czas były moimi faworytami. Obecnie takowego nie mam, ponieważ trochę zmieniłam o nich zdanie na gorsze. Mam wrażenie, że latem sprawdzał się dużo lepiej. Na zimę myślę, że niestety się nie nadaje, a jak już to naprawdę w małych ilościch i od czasu do czasu, bo inaczej możemy bardzo poniszczyć sobie włosy..



~~Lila~~




6 komentarzy:

  1. ja w ogóle jakoś nie jestem przekonana do syoss'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam lakier do włosów :D kiedyś czasem psikałam przed wyjściem, ale ostatnio jakoś mam wrażenie, że jest mi zbędny ;)
    Moje włosy i tak zawsze wyglądają tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie uzywam na codzien lakierów, tylko na sesje jak mam pokrecone włosy, ale moze kiedys sprobuje lakier ma kliec i juz:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za kosmetykami z sayossa miałam trzy produkty i wszystkie wysuszały moje włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie miałam kosmetyków z sayossa, choć chętnie wypróbowałabym suchy szampon, bo lakierów nie używam, nie mam takiej potrzeby. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię Syossa, mam maskę do włosów i jest przeciętniakiem jakich mało, lubię za to lakiery Taft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...