piątek, 9 grudnia 2011

Spełnione życzenia mikołajkowe..?

Haha słuchajcie! Niedawno napisałam dwa posty- jeden o tym, że chciałabym mieć jakieś cienie do powiek Lancome i drugi taki sam o szminkach od Estee Lauder. No i prosze! Mówie i mam. Dzisiaj dostałam od koleżanki paletkę Lancome i szminkę Estee Lauder.:D i to nawet w podobnych kolorach jakie sobie wymarzyłam na blogu! :) To się nazywa traf hehe! Obie rzeczy przyszły prosto ze Stanów od jej siostry, gdzie tego typu kosmetyki są dużo tańsze niż u nas.:) Cienie oczywiście w kolorach klasycznych- moich ulubionych, czyli beżach/ brązach, szminka natomiast- Rich Berry- jagoda, która prezentuje się genialnie na ustach. Jej kolor jest całkiem oryginalny i naprawdę piękny!  A oto moje najnowsze cuda :) : 



SZMINKA JEST GENIALNA I BAARDZO DŁUGO SIĘ TRZYMA. PIĘKNIE WYGLĄDA NA USTACH.








~~Lila~~




8 komentarzy:

  1. A to Ci się udało. Życzenie spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosmetyki, fajnie ze sie spełnio, a ja chce prace!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywa idealnie trafiony prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jaka szczęściara:D
    Obydwa kosmetyki mi się podobają:))
    Oby więcej takich spełnionych życzeń:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...