poniedziałek, 5 grudnia 2011

Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair


     Gliss Kur Szampon+ Intensywna Odżywka oraz Oil Nutritive Ekspresowa Odżywka Regeneracyjna to mój sposób na zniszczone włosy. Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Ma fantastyczne połączenie z odżywką, która stanowi 1/3 zawartości, co jest bardzo wygodne i praktyczne bo mamy dwa składniki w jednym. Podczas mycia , odżywka roznosi się na naszych włosach, od razu je nawilżając i pielęgnując. Jak dla mnie świetna sprawa. Szampon jest bardzo pojemny- 250 ml więc wystarcza na długo. Nie pieni się zbyt intensywnie, ale to pewnie przez zawartość odżywki.  Według mnie szampon jest fantastyczny, bo włosy po umyciu są mięciutkie i sprężyste, a przy tym nietłuste jak po użyciu niektórych produktów. 
Jeśli chodzi o ekspresową odżywkę do spryskiwania włosów- jestem z niej równie zadowolona jak z szamponu. Bardzo lubię jej używać. Ma przede wszystkim piękny zapach! Fantastycznie nawilża i lekko nabłyszcza włosy- używam jej najczęściej jak czuję, że moje włosy ciężko rozczesać. Zawiera 200 ml płyny dwufazowego. Przed każdym użyciem trzeba pamiętać o wstrząśnięciu buteleczki. Fantastyczne produkty, które myślę, że warto wypróbować. :) 




~~Lila~~






8 komentarzy:

  1. oo..dobrze wiedziec, szukam szamponu, bo dostałam łupieżu po swoich i musze kupić inne, powiedz mi jaka cena tego szamponu?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach tych ekspresowych odżywek! posiadam czerwoną - do włosów farbowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. biosilk nie uzywałam, jakos nie przekonuje mnie on

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubiłam te odżywki zwłaszcza do rozczesywania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy może wypróbuję boję się puszenia moich włosów po tych kosmetykach ja wybierając kosmetyk do włosów zawsze się parę razy zastanawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skusze na ten spray do rozczesywana włosów, gdy skończy się mój Pantive, a Gliss Kur jest bardzo polecany.

    OdpowiedzUsuń
  7. przydała by mi się ekspresowa odżywka,bo rozczesywanie moich włosów to dla mnie masakra..

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tą odżywke w sprayu, jak nie mam czasu użyć maski ani odżywki po myciu wlosów to spryskuję nią włosy i od razu wyglądają lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...