piątek, 30 grudnia 2011

Przed Sylwestrem


W tym roku mój Sylwester jest jedną wielką zagadką, ponieważ nawet nie wiem dokąd idę.. Jakoś nie miałam czasu się dowiedzieć..:))) ale wiem, że mam się ubrać w sukienkę, bo będzie to jedna z tych bardziej "eleganckich" imprez.. 
Dzięki Ani, która poratowała mnie sukienką, mam się w co ubrać.:)) hehe. Wygląda ona tak: 




Problem będą stanowić dodatki, bo jeszcze nie wiem w jakim stylu się ubrać.. :/ W makijażu na pewno postawię  na czerwone usta. :) Myślę, że będą pasować do charakteru sukienki. 


W sklepie przy okazji zaopatrzyłam się w kilka przydatnych drobiazgów.:) Pewnie zaszaleję ze sztucznymi rzęsami. W Inglocie natomiast trafiłam na bardzo ładny kolor, którego jakimś cudem wcześniej nie zauważałam. No i błyszczyk z H&M, samk może nie zachwyca ale podoba mi się, bo na ustach prezentuje się całkiem ładnie no i ma dwa kolorki w jednym :) 



nr 502



Życzę wszystkim udanej zabawy Sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku... ! :))


~~Lila~~





15 komentarzy:

  1. Piękna sukienka:) będziesz wystrzałowo wyglądać!
    Ja na szczęście idę na domówkę, więc mogę się luźniej ubrać;)

    Udanego Sylwestra:* i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ! : )
    Życzę Ci wspaniałeś zabawy sylwestrowej : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. super sukienka i dodatki:)udanej zabawy:)
    to koniecznie dodaj ta zakładkę:)
    chętnie zobaczę co masz na wymianę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, niby czerń klasyczna, ale wzór wcale taki klasyczny już nie jest. Ja bym do niej założyla jakiś naszyjnik, ze względu na dekolt. Czerowne usta to jest to!!!:)
    Udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również udanego Sylwestra :)
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka :) udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak właśnie myślę, że naszyjnik byłby najodpowiedniejszy :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz szałowo wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana sukienka super ja wybrałam fioletową:)
    Też miałam zainwestować w rzęsy ale nigdy nie miałam przyklejonych rzęs i przyznam się szczerze że trochę się bałam czy mi się nie odkleją jak będę wywijać:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka oraz dodatki ;D Pozdr. Zaobserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super,dzięki, impreza była do 6 rano :D wybawiłam się jak nigdy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżbyś teraz szukała drogi powrotnej z sylwestra w zagadkowym miejscu i stąd ta nieobecność?;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...