niedziela, 11 grudnia 2011

NOUBA próbkowy cień



Muszę się przyznać, że pierwszy raz mam do czynienia z firmą NOUBA. Tą próbkę dostałam razem z prezentem urodzinowym. Od tego czasu zrobiłam małe śledztwo odnośnie ich produktów.  No i niestety z tego co zdążyłam się zorientować, mają bardzo drogie kosmetyki :/. Można natknąć się na nie min. w Douglasie. Póki co mogę jedynie stwierdzić, że ten cień, który ja otrzymałam jest naprawdę  ładny i dobry. Bardzo długo trzymał mi się na powiekach i co mnie zaskoczyło- dobrze się nabierał na pędzelek.
Widzę, że pochodzi on z poczwórnej paletki (quattro), która w sklepie internetowym kosztuje 149 zł.! Masakra!, ale myślę, że na allegro znalazłoby się coś za niższą cenę. :).
Chciałabym kiedyś wypróbować jeszcze coś z tej firmy. Miałyście coś już może z Nouba.??    








~~Lila~~




15 komentarzy:

  1. ja tez pierwsze słysze o tej firmie, ale kolory maja śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, nie wiedziałam, że taka firma istnieje. Kolor cienie prześliczny, ale cena nie na moją kieszeń. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Nouby, ale ta firma słynie z pięknych kolorów. Ten cień też bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam , ale też słyszałam że kosmetyki są drogie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, pierwszy raz też o niej słyszę :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale przyznam, że jak dla mnie, to mają trochę za drogo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny cień, ale szczerze powiedziawszy spokojnie można poszukać tańszych odpowiedników. Za 150 zł miałabym 15 cieni całkiem dobrych jakości - np Inglot. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie kolorki, w kolejnej notce będę pisała właśnie o paletce cieni, którą kupiłam ze względu na taki róż, który w niej był!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam kosmetyków Nouba, ale kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz czytam o tej firmie. Kolory cieni w paletce przepiękne, ale 150 zł za cztery cienie?? .....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znam firmę Nouba, aczkolwiek również uważam, że mają drogie produkty. Ale czasami można zaszaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ich szminki!! szkoda ze tak malo swatchy bo zastanawiam sie nad cieniami :<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...