poniedziałek, 26 grudnia 2011

Miss Sporty so clear Anti - Blemish Action puder prasowany


          Witajcie dziewczyny :) Nareszcie ocknęłam się ze świątecznego lenistwa i postanowiłam napisać kilka słów o moim niedawnym (niekoniecznie trafionym) nabytku w postaci pudru prasowanego miss sporty. Czasem bywa, że daję szansę tańszym kosmetykom, bo z doświadczenia wiem, że naprawdę można trafić na wyjątkowe perełki. W tym wypadku jednak niekoniecznie można mówić o cudzie. 
Zacznijmy od znikomych plusów, na przeważających wadach skończywszy.:)

Plusy:
- na pewno jest to niska cena- około 10 zł!
- lusterko w środku
- łatwo dopasowuje się do twarzy
...i to by było na tyle..

Minusy:

- przede wszystkim niemiłosiernie wysusza skórę ! po prostu okropność
- pudełko jest strasznie tandetne- plastik mam wrażenie że rozpadnie się po kilku otwarciach- wygląda bardziej jak zabawka dla dziecka
- fatalna, szorstka gąbeczka
- łatwo go ukruszyć- ledwo otworzyła wieczko a zaraz odpadł kawałeczek
- słabo pudruje twarz 
- źle się go nakłada
- twarz wygląda jak maska


Podsumowując
Z daleka od tego produktu! 








~~Lila~~



22 komentarze:

  1. miałam inny,a le ta firma jest słaba:(
    i zatyka pory

    OdpowiedzUsuń
  2. Miss Sporty to generalnie średnie kosmetyki :) ale mają takie ceny, że można sobie raz po raz coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj to nawet na niego nie spojrzę w sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś miałam puder z Miss Sporty, jak dla mnie strasznie śmierdział i wysuszał moją mieszaną cerę. Aczkolwiek nie jest to zła firma, mają całkiem niezłe kredki do oczu, cienie i szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam czasy jak używałam Miss Sporty :) lakiery do pazurków.. i chyba jakieś cienie.. a ten puderek szkoda, że wysusza.. dla mnie do absolutnie wykluczająca produkt wada :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Używała go moja przyjaciółka i pamiętam, że bardzo go chwaliła - podobno świetnie matowi. Ja też go spróbuję, bo widzę skrajne recenzje - muszę przekonać się na własnej skórze, jaki on jest. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć, co omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze, że nie przepadam jakoś za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosuje kosmetykow tej firmy, ale dobrze że to przeczytałam bo jeszcze kolor by mnie skusił haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę się wystrzegała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię kosmetyków do twarzy z miss sporty ale lakiery i pomadki suuuper:))*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki tyle, że wersję w granatowym opakowaniu- leży na dnie szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a chciałam go ostatnio kupic bo ma fajny jasny kolor, ale cos mi mówiło nie. a może zamiast tej gąbeczki użyj pędzla? ja zawsze wyrzucam te gąbeczki z pudrów bo uważam, że są zbyteczne. pędzlem puder nakłada się dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli nie kupuję na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podkład z tej serii i potwornie zapychał:(

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie wiem mam go niedawno oczywiści gąbeczka odpada, używam pędzla i powiem, że żadna niespodzianka że tak powiem mi po nim nie wyszła, ładnie matuje, moze bez podkładu troche wysusza, ale minimalnie. polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tak mam na niego chrapkę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...