poniedziałek, 12 grudnia 2011

Maseczka na dziś..ZIAJA

Ziaja maska nawilżająca z glinką zieloną-  chociaż tyle przyjemności należy mi się po tym ciężkim początku tygodnia.:) Co kilka dni staram się nakładać jakąś maseczkę, żeby moja skóra troszkę się odprężyła. 
Dzisiaj w tym celu wybrałam coś, co nawilży ją odpowiednio, ale nie przetłuści. A oto moja opinia po jej przetestowaniu: 




Zalety:

- ładnie pachnie
- przyjemna, kremowa konsystencja
- skóra jest lekko nawilżona (trudno powiedzieć czy jest to wada czy zaleta, mi to akurat odpowiada)
- pozostawia świetne uczucie świeżości
-dobrze się zmywa
- nie podrażnia
- przyjemnie wygładza twarz
- no i w końcu- niska cena


Wady:

- nawilżenie jest dosyć słabe
- nie wchłania się za dobrze, ani do końca nie zastyga- ale jak dla mnie to nie problem



Reasumując- jak dla mnie idealna, bo nie lubię mieć zbytnio nawilżonej i tłustej twarzy po masce, bo wtedy nie czuję się świeżo. Od takich rzeczy mamy kremy, natomiast maseczki mają odżywiać i oczyszczać naszą skórę, a ta idealnie się do tego nadaje. 




~~Lila~~





8 komentarzy:

  1. lubię te 'saszetkowe' maseczki, bo nie są drogie i można wypróbować :) a jak kupimy całą tubkę i nam nie odpowiada to leży bezużytecznie w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio też zaczełam używać maseczek do twarzy i chętnie spróbowałabym tej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie korzystam z tego, ale jak napisałas o wadach to nawilzenie musi byc a tutaj nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne odczucia co do tej maseczki ;)
    Ale ogólnie jest na prawdę nie najgorsza i warta przynajmniej przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie niedawno ją zakupiłam i widzę że nie pożałuję że ją kupiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam glinki, ale z innej firmy, bardzo lubię takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te maseczki. Z zieloną glinką bardzo ładnie pachniała i miała treściwą fajną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłam tą anty-stres, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...