środa, 21 grudnia 2011

Maseczka Karotenowa AVA Laboratorium


Mój plan na dzisiejszy wieczór to kąpiel z pachnącymi olejkami i solą do kąpieli.. a potem.. jedna z moich ulubionych maseczek Maseczka Karotenowa AVA Laboratorium  :) 
Mogę właściwie śmiało stwierdzić, że jest ona obecnie moim numerem jeden. Spełnia wszystko to co wymagam od tego typu specyfików. 



Przede wszystkim:
- poprawia koloryt skóry- to podoba mi się najbardziej- cera jest promienna i wypoczęta
- doskonale nawilża, przez co twarz jest bardzo gładka i miękka
- przyjemnie pachnie
- jest bardzo wydajna
- jest niedroga- kosztuje około 2 zł.
- odżywia i regeneruje

Często zdarza się, że moja skóra jest przesuszona, a ona świetnie daje sobie z tym radę. Polecam wszystkim- jest genialna. Nawet makijaż następnego trzyma się zupełnie inaczej.:) 



I na koniec mój wierny doradca Grafi :)





~~Lila~~


12 komentarzy:

  1. oo..ciekawa, moze spróbuje
    uroczy piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafi pewnie zobaczył Cię w tej maseczce i dlatego taki zszokowany;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa, a gdzie można ją dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w Naturze ją kupiłam, ale w Rossmanie chyba też jest :)No Grafi na pewno się mnie wystraszył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa przecudowny psiak:) Ta rasa jest taka radosna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam maseczkę pomidorową właśnie tej firmy i miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa maseczka, jak znajdę ją w Naturze to kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Identyczną? Bo ja zawsze byłam pewna, ze to te panie ze stoiska sobie je spontanicznie komponują;p Ja swoją dostałam, ale wiem, ze raczej są już one gotowe, wręcz nie opłaca się komponować ich samemu;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafi prezentuje się niezle !! profesjonalista od spraw makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doradca jest świetny:)
    A dobra maseczka potrafi zdziałać cuda i stworzyć fajny grunt pod makijaż. Przed imprezową sylwestrową warto zdecydować się na maseczkę, bo potem podkład rozprowadza się gładko. Ja przygotowania na większe wyjście rozpoczynam od zrobienia peelingu i zrobienia maseczki;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...