piątek, 23 grudnia 2011

Lirene nawilżający kremowy mus 20+



          Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Lirene - Design Your Style - kremowy mus nawilżający 20+ 
no i stało się.. przyszedł ten moment kiedy zaczynam wybierać kosmetyki według wieku.. :) (zbliżając się do 25) zaczęłam szukać takiego, który będzie już trochę inaczej wpływał na moją cerę, ale jeszcze bez zbędnych dodatków przeciwzmarszczkowych. 
Jak już wspomniałam- przeznaczony jest powyżej 20 roku życia. Przy pierwszym zetknięciu jego formuła wydaje się być dosyć tłusta ale to tylko złudzenie, bo po nałożeniu na twarz bardzo szybko się wchłania i zostawia na skórze delikatną i bardzo gładką powłoczkę- podoba mi się to.:) chociaż nawilżenie według mnie jest dosyć słabe.. dziwne prawda? gładka i sucha skóra- to raczej rzadkie połączenie.. 
Opakowanie jest jak dla mnie tandetne- plastikowe, ale to nie ważne bo już np. zapach jest fajny, delikatny i przyjemny. Zdecydowanie nadaje się pod makijaż, ale od czasu do czasu- przynajmniej ja nie ładuję tyle warstw na twarz codziennie. 







~~Lila~~



5 komentarzy:

  1. więc chyba taki średniak ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupie , jeszcze nie mam 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to chciałabym go spróbować, jak wykończe inne kremy to chyba się w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że krem zawiera filtr, obawiam się, że niestety mnie by zapchał, bo widziałam w składzie potencjalne zapychacze, ale wiem, że pięknie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...