sobota, 3 grudnia 2011

Lancome- wymarzone cienie

Z firmy Lancome póki co posiadam tylko dwie szminki, o których pisałam wcześniej. Są genialne- i chyba najlepsze jakościowo w całej mojej kolekcji. Dlatego, sugerując się nimi, bardzo chciałabym wypróbować cieni z ich kolekcji. Słyszałam, że są rewelacyjne, ale niestety bardzo drogie. No ale może kiedyś trafi się jakaś okazja dostać je za niższą cenę- wtedy z pewnością się skuszę..:) A dziś tylko pokażę jakie podobają mi się najbardziej.. :D Miałyście może jakieś??










































































~~Lila~~




9 komentarzy:

  1. taką paletką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory mają te cienie :) Ja z tych górnopółkowych nie mam żadnych - niezmiennie króluje u mnie Inglot :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe to tak jak u mnie- też Inglot :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze paletki bardzo podobne z opakowania do Avon:)
    łądne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 2 zdecydowanie najładniejsze kolorki : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluj na Allegro:) Moja przyjaciółka za pojedynczy zapłaciła 12 zł, bo miał uszkodzone opakowanie i nadawał się do włożenia do paletki magnetycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam wielki kuferek z cieniami i innymi duperelami na urodziny . ostatnio jednak skusiłam się na ciekawą paletkę z avonu :)
    kocham malować oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...