poniedziałek, 19 grudnia 2011

Korektor INGLOT


        Nadal poszukuję korektora idealnego.. Właściwie nie wiem czy taki istnieje, ale dzisiaj zaprezentuję Wam wersję dosyć zbliżoną do ideału :)
         Korektor Inglot jest dosyć specyficzny. To, że znajduje się w tubce sugeruje, że jego zawartość będzie dosyć płynna. A tymczasem nic bardziej mylnego.. Po nałożeniu na twarz formuła bardzo szybko zasycha. Dlatego aby efekt był zadowalający powinniśmy go rozsmarować na twarzy natychmiast po nałożeniu, w przeciwnym razie zostaną punktowe plamki. 
        Według mnie jest to dobry i bardzo wydajny korektor- trzeba tylko umieć się nim sprawnie posługiwać. Ma niesamowite krycie- pod tym względem jest zdecydowanie najlepszy ze wszystkich jakie miałam. Swoje zadanie wykonuje świetnie tuszując wszystkie niedoskonałości. Moja mała uwaga jest taka, że według mnie nadaje się on przede wszystkim do użytku punktowego na twarzy. Pod oczy natomiast znajdziemy jego inną- bardziej lekką wersję, której nie mam i na razie nie zamierzam mieć, bo też  nie chcę popadać w przesadę. Ten póki co mi w zupełności wystarczy. :) 







~~Lila~~






15 komentarzy:

  1. a ile ma ml i ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ciągle szukam ideału :> tego jeszcze nie używałam
    dołączam się do pytania o cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez szukam ideału jak narazie trafiam na jeskies beznadziejne korektory:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam korektora pod oczy.... tak jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też szukam korektora, dopiero zaczynam znaczy :D ile ten kosztuje i czy jest wydajny, bo może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałby się jakiś w końcu dobrze kryjący korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak jest bardzo wydajny! właśnie, zapomniałam to napisać :) a kosztował kilkanaście złotych - chyba 13, jak zwykle na przecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten korektor, kupiłam go zachęcona przez przyjaciółkę. Jest bardzo gęsty i kryjący, ale moją skórę przesuszał i nie wyglądało to dobrze - takie suche punkciki na twarzy. Może Ty masz więcej szczęścia do niego. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym wypróbowała niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków inglot za co bardzo żałuję ponieważ inglot ma bardzo fajne kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam też te korektory, dla mnie są świetne :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam korektora mineralnego z Bell i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż szukam takiego co mi spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam Ci korektor z Garniera, jego chłodna kuleczka cudownie mrozi, a korektor sam w sobie jest dość dobry, też szybko zasycha i trzeba działać sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też pisałam o nim wczoraj ; )
    bardzo go lubię, podobnie jak Ty. Jeden z lepszych korektorów moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, jak na razie jako korektora używam podkładu Miss Sporty So Clear i sprawuje się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...