środa, 7 grudnia 2011

Inglot Paletki cz. 2

Cienie Inglot stanowią zdecydowaną większość w moim zbiorze kosmetyków kolorowych. Najchętniej sięgam właśnie po nie. W moim przekonaniu są po prostu świetne, lubię je bardzo. Kolory wybierane przeze mnie   najczęściej należą do tych bezpiecznych- jednak znajdzie się też od czasu do czasu i coś wystrzałowego. :D Dzisiaj chciałam pokazać Wam jeszcze dwie z moich paletek. Zdjęcia robione były kilka tygodni temu- obecnie niektóre już są sporo zużyte, ponieważ maluję się nimi prawie codziennie.:) 






390- MATTE 

487- DOUBLE SP.
501- DOUBLE SP.




460 DOUBLE SP.
334 MATTE
360  MATTE

~~Lila~~

11 komentarzy:

  1. kolor 390 mega jak dla mnie. :D
    ładna paletka :D
    zapraszam do siebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow ta pierwsza bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak : ) Pierwsza jest świetna : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne paletki. ja sobie musze jakas z samymi brazami zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zamówiłam cienie , tylko z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, sama bym je wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się ta pierwsza podoba. Ja niestety mam bardzo ograniczony dostęp do Inglota. A szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają te jasne : 360 i 390 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malowałabym się wszystkimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 390 cudowny odcień. tez posiadam taka paletkę z inglota, ale w wiosennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...