wtorek, 20 grudnia 2011

FARMONA kokosowy mus do ciała



Nie wiem jak to się stało, że kupiłam FARMONA kokosowy mus do ciała sweet secret- egzotyczny deser, nie starając się wyczuć najpierw jego zapachu. Straciłam rozsądek i czujność. :D Muszę się przyznać, że kierowałam się głównie opakowaniem i ceną - a to był błąd! 
Jak go powąchałam w domu, to po prostu mnie zemdliło. Jest tak słodki i tak intensywny, że słowo daje robi mi się niedobrze. Balsam za pewne ma sporo plusów jak chociażby: cena- ok. 10 zł kosztuje w Naturze na promocji, czy dobre nawilżenie, szybkie wchłanianie i ogromna wydajność. Jednak nie przekonuje mnie to w tym wypadku, bo mam wrażenie, że nakładam na siebie jakąś słodką papkę i po prostu nie czuję się świeżo. Nie mam pojęcia jak to zużyję, ale zapewne największa eksploatacja nastąpi w okresach pojawienia się  ewentualnego kataru. :)
Oczywiście, jeśli ktoś bardzo lubi słodkie zapachy banana i kokosu to polecam, bo mus sam w sobie jest świetny i niedrogi..









~~Lila~~   





12 komentarzy:

  1. O, a miałam nadzieję na przyjemny zapach. Ale wiadomo, że jak jest zbyt intensywny to może zmulić :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię zbyt intensywnych zapachów :|

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam ten mus i bardzo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe nieudane zakupy zdarzają się każdemu, jestem tego doskonałym przykładem, zawsze kupię coś (nie)ZBĘDNEGO :D
    A ten sam mus dzisiaj oglądałam i zapach też mnie odstraszył. Mimo kataru :P

    OdpowiedzUsuń
  5. uu;/ dobrze wiedziec, nie lubie mdlących dusza..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uwielbiam kokos ale kokos z bananem jeszcze nie wąchałam:))ale fakt jak jest zapach duszący to niemiło jest się smarować:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kocham zapach masła kakaowego, tak tego musu bym nie kupiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem zapachu, bo uwielbiam takie słodkie cudowności, jednak nie do końca jestem przekonana co do takich opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach (i smak) kokosa, więc pewnie bym odpłynęła, gdybym miała taki mus :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapach kokosowy.
    I masła Farmony, ale musu nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam i chyba się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam słodkie zapachy, ale dobrze wiedzieć, że ten jest mdły. Ja obecnie mam inne masło do ciała z Farmony. Jest to cudowne połączenie ciemnej czekolady i pistacji:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...