czwartek, 15 grudnia 2011

Clairol Herbal essences

Obecnie jestem w fazie testowania szamponów które według swego przeznaczenia mają nadawać objętość włosom. Moje do najgęstszych nie należą, dlatego muszę sobie pomagać takimi specyfikami. :) Pisałam już wcześniej o lepszych i gorszych szamponach z tego rodzaju. Clairol Herbal essences "grawitacji NIE !" zdecydowanie dodam do grupy tych lepszych. Obecnie jest to jeden z moich ulubionych szamponów. A oto moja opinia.. 




Lubię go przede wszystkim za: 
  • Opakowanie- jest bardzo ładne, wygodne, dobrze się zamyka
  • Zapach- przyjemny, owocowo- kwiatowy
  • Konsystencja- żelowa, zwarta  
  • Działanie- świetnie myje włosy, dobrze się pieni, rzeczywiście nadaje włosom objętości, są bardzo miękkie i puszyste, nie plącze ich, wyglądają na zdrowe i dożywione- odlot!
  • Wydajność- przez dużą pojemność wystarcza na baaardzo długo (250 ml.)
  • Cena- 8 zł- myślę, że za tyle dobrego szamponu to niewiele. 







~~Lila~~




8 komentarzy:

  1. muszę kiedyś wypróbować szampony tej firmy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że taką cenę można dostać dobry kosmetyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam szamponu z tej firmy jeszcze ale słyszałam że cudownie pachną:)
    Kochana zostałaś przeze mnie nominowana do zrobienia TAGu 5 Noworocznych Postanowień Kosmetycznych http://makeupkama.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szampony przepięknie pachną owocami:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...