sobota, 10 grudnia 2011

Biosilk- Volumizing shampoo


Biosilk - Volumizing shampoo - szampon dodający objętości. Moja recenzja na jego temat będzie krótka i rzeczowa. Używam go od dłuższego czasu i muszę z przykrością stwierdzić, że już dawno nie miałam tak beznadziejnego szamponu. Strasznie się rozczarowałam, bo zawsze wydawało mi się, że jednak Biosilk ma całkiem niezłe kosmetyki. No ale tak jak zawiodłam się na ich jedwabiu do włosów, tak i szampon nie jest niczym specjalnym. Ma niby dodawać włosom objętości, a efekt jest wręcz przeciwny- są przyklepane, a co za tym idzie- nie wydają się takie świeże jak to powinno być po ich umyciu. Jedyne co, to ładnie pachnie, ale w tym wypadku to akurat potrzeba drugoplanowa. Absolutnie nie polecam- kosztuje jakieś 15 zł, więc wcale nie mało jak za szampon według mnie. Porażka!
Jak ktoś szuka dobrego szamponu zwiększającego objętość to polecam Wella Pro Series Volume- tu rzeczywiście efekt jest widoczny a cena podobna. 


~~Lila~~

17 komentarzy:

  1. Mnie ostatnio zaskoczył szmpon z Biedronki, Natei do włosów suchych i zniszczonych. Moje włoski są po nim puszyste i nie dostałam po nim łupieżu i nie wypadły mi włosy (co jest dla mnie szokiem bo kosztował 4zł za 500ml) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam uzywam serum z avonu:)
    to napisz do nich:)
    you might also like to dodaje sie z bloggera?

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram Cat, Natei z Biedronki super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biedronka to czasem kopalnia skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aha dzieki bardzo:), bo szukałam tego ale nie moglam znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. kieeedyś zdarzyło mi się podkraść go mamie i w ogóle mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że się jednak nie skusiłam na niego ;)
    Pozdrawiam :)

    Ps. jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, do wygrania są 3 olejki do ciała Stara Mydlarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej firmy w ogóle są drogie. Dobrze, że jest tańszy odpowiednik.

    P.S. Musiałam zmienić zasady mojego rozdania (siła wyższa!), więc proszę o uzupełnienie zgłoszenia. Wszystkie info znajdziesz tutaj: http://siuzdakowa.blogspot.com/2011/12/zamiast-rozdania-konkurs.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O a ja myślałam że kosmetyki z biosilk są dobre ale po twojej opinii już na pewno nie kupię,a wypróbuję ten szampon z welli :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie takich szamponów ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze że nie kupiłam ;) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam raz szampon z tej firmy, chyba nawilżający. Kupiłam na promocji za 26 zł, bo wiadomo cena regularna to koło 45 zł i byłam bardzo rozczarowana. Za taką cenę to spodziewałam się dobrego szamponu..

    OdpowiedzUsuń
  14. mam to samo zdanie o ich szamponach-nie dość,że nieskuteczne to jeszcze strrrrasznie wysuszyły mi włosy po dłuższym stosowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio coraz częściej słyszę, że Biosilk ma bardzo przeciętne produkty. Coś w tym musi być

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze wiedziec, bo byłam bardzo ciekawa tego produktu, wiele razy rozważałam kupno tego. Ale dzięki Twojej recenzji teraz już wiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...