wtorek, 13 grudnia 2011

BeYu



Nie wiem jak Wy, ale ja mam słabość do tego typu kolorów szminek. :) Zawsze jak trafiam na taką, od razu mam ochotę ją wypróbować. W szmince BeYu spodobał mi się nie tylko jej odcień, ale też zapach, opakowanie i cena, która była obniżona :D. Rzeczy niesprawdzone, a dosyć drogie, zawsze staram się kupować na przecenach, tak aby w razie rozczarowania nie żałować za bardzo. Jeśli chodzi o tą, to oczywiście nie żałuję jej zakupu, aczkolwiek muszę powiedzieć, że nie jest ona niczym rewelacyjnym i zjawiskowym.
Szminka sama w sobie- mam na myśli jej opakowanie- jest bardzo solidna, aż można by powiedzieć, że ciężka. Bardzo dobrze i szczelnie się też zamyka. Pod tym względem jest chyba najfajniej zrobioną z wszystkich jakie mam. Co do jej jakości mam jedno małe zastrzeżenie- niestety trochę podkreśla suche skórki na ustach. Aby po jej nałożeniu wyglądały naprawdę pięknie musimy mieć usta dobrze odżywione i gładkie. Co do trwałości- też nie jest to jej mocna strona- a przynajmniej ten kolor stosunkowo szybko zanika.
Generalnie i tak ją lubię, bo jak by nie było kolor ma świetny, ale gdyby była do kupienia w normalnej cenie- myślę,  że nie zdecydowałabym się na nią.    







~~Lila~~




13 komentarzy:

  1. śliczny kolorek tej szminki lubię takie kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, jednak ja za szminkami nie przepadam i nie umiem się nimi "posługiwać" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor :) pokażesz na ustach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie szkoda że nie zrobiłam zdjęcia na ustach, zapomniałam :/ ale kolor jest taki jaśniutki bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam takie kolory, mam jeden z Golden Rose i baaardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się skusiłam na Sleek, bo podobały mi się kolorki i chciałam zobaczyć czy jest się czym zachwycać ;) Jeszcze nie przetestowałam, użyłam dopiero raz , na razie szczena z zachwytu mi nie opadła, ale podoba mi się i nie żałuję, że ją sobie zażyczyłam na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolorek, ciekawa jestem jak wygląda na ustach.
    Mnie jakoś nie ciągło ani do szminek ani do błyszczyków, ale youtube i blog robią swoje. Mam już kilka w posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, lubię takie szminki na innych, bo mi samej nie pasują. Ale są naprawdę bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...