środa, 14 grudnia 2011

BASIC puder mozaikowy

     

       Dzisiaj powiem Wam króciutko o moim niedawnym nabytku- o pudrze mozaikowym Basic. Nie wiem, może wstyd się przyznać ale zupełnie nie znam tej firmy. Trafiłam na ich szafę w jakimś przypadkowym sklepie, a że ich kosmetyki są raczej tanie- postanowiłam coś wypróbować. Padło na puder, który wydał mi się interesujący. Na wstępie co mnie odrzuciło- to zapach. Nie wiem dlaczego, ale niektóre rzeczy tak mają, że już po samym zapachu można stwierdzić, że są tanie. On właśnie do takich się zalicza. Zupełnie mi w tej kwestii nie leży. 


       Co do jego zastosowania na twarzy mogę stwierdzić, że radzi sobie całkiem nieźle. Jest dosyć suchy, dlatego odradzam nakładania go w dużych ilościach, aby przypadkiem nie wysuszył nam skóry. Kolory mozaiki świetnie się ze sobą łączą, dając w efekcie dosyć jasny odcień, który dobrze wtapia się w twarz. Mój nr koloru to 01- pewnie jeden z jaśniejszych z tonacji, dlatego używam go najczęściej w celu rozświetlenia niektórych partii twarzy. Sprawdza się nie tak źle, ale w jakiś specjalnym szoku. Można powiedzieć, że jest do zaakceptowania. Ceny już dokładnie nie pamiętam ale wiem, że chyba koło 10 zł. 








~~Lila~~




9 komentarzy:

  1. też nie słyszałam nigdy o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o tej firmie słyszałam ale u mnie w mieście niestety ich nie ma a z chęcią bym wypróbowała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, ja równieć pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez pierwszy raz widze produkt tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kojarzę firmę basic, ale jeszcze niczego nie używałam... śmieszny ten mozaikowy puder;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ja nigdzie nie mam do niego dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Basic jest firmą, która produkuje kosmetyki dla drogerii Schlecker. Sama mam parę rzeczy od nich, w tym ciemnobrązową szminkę, która nie jest taka zła, aczkolwiek zapachowo te produkty są co najmniej dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kosmetyki tej firmy faktycznie ciężko się natknąć bo sama drogeria Schlecker jest póki co w Polsce mało obcena . Ja polecam lakiery z tej firmy oraz bazę pod lakier . Ja jestem naprawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...