niedziela, 18 grudnia 2011

basic- cień do powiek


Nadal odkrywam firmę basic.
 Ich czarno- biały cień, przeleżał trochę w mojej szafce zanim zdecydowałam się go w końcu użyć. 
Teraz mogę stwierdzić, że:
jest dużo bardziej matowy niż sprawia wrażenie w opakowaniu,
jest fajny do wykańczania makijażu- myślę, że będzie bardzo przydatny ( przynajmniej ze względu na te kolory)
co do trwałości.. ciężko mi powiedzieć jednoznacznie- bo biały w ogóle szybko zanika, czarny natomiast radzi sobie dzielnie..
co mi się bardzo podoba- to, że nakłada się całkiem sprawnie i pędzlem i pacynką- a nawet palcem
nie pamiętam ceny, ale jest raczej niedrogi
zobaczymy jak będzie się sprawował na dłuższą metę :), ale myślę, że warto spróbować..









I na koniec moja mała próba ze sztucznymi rzęsami..:D ale muszę chyba jeszcze trochę poćwiczyć ich nakładanie...



~~Lila~~



9 komentarzy:

  1. nie znam tej firmy,
    super te rzęsy wyglądają cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że te cienie są rzeczywiście matowe, a pewnie w Schleckerze nawet bym ich nie testowała ze względu na to, że wyglądają na błyszczące.
    A w tych sztucznych rzęsach wyglądasz bardzo naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nakładanie sztucznych rzęs nie jest takie łatwe jakby się wydawało. Sama mam czas do sylwestra ;)
    Podobają mi się te kolory, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy ładnie Ci wyszły :) Sama się zastanawiam czy nie zaszaleć z nimi w sylwestrową noc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się powstrzymać i muszę to napisać masz piękne oczy cudowny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny fajnie napigmentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie biały może sobie znikać, ale jeśli czarny radzi sobie świetnie - warto kupić. Oba wyglądają na dobrze wysycone pigmentem...

    Ten tłoczony wzór na cieniu skojarzył mi się z płytkami w łazience ;)

    Miałam napisać, że masz przepiękne oczy, ponieważ to one w sumie wywołały u mnie niesłyszalne wow! ;) ale spojrzałam na wcześniejsze komentarze i nie będę się powtarzać [tak myślałam, że ktoś już to zrobił - nie da się koło takich oczu przejść obojętnie^^]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe cienie.
    Śliczne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...