sobota, 12 listopada 2011

ZIAJA kozie mleko- krem do rąk i paznokci

        Ziaja to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych. Według mnie mają bardzo dobre produkty za niewielka cenę. Mało kiedy zdarza się, że ich kosmetyki nie przypadają mi do gustu. Jednak niestety tym razem nie mogę  powiedzieć, że jestem zadowolona.. 
Chodzi o krem do rąk i paznokci- Kozie Mleko. W sklepie bardzo spodobał mi się jego zapach, który jest po prostu fantastyczny- taki delikatny i lekki, wydaje się bardzo naturalny. Niestety jest to jego główny i chyba jedyny plus. Moje dłonie potrzebują codziennie sporo nawilżania ponieważ skóra jest dosyć sucha, a ten krem po prostu mi w niczym nie pomaga. Nakładam go często a mimo to, po wchłonięciu się, moje dłonie nadal nie są zbyt gładkie- może lekko i przez chwilę. Ale to zdecydowanie za mało- nie zimą i jesienią... Nie minie długi czas i za niedługo jest to samo. Nie ma znaczenia czy nałożę go dużo, czy w mniejszych ilościach a często, bo rezultat jest ten sam. Trzymam go obecnie w pracy w szufladzie biurka, a w domu mam już nowy krem, który dostałam niedawno i całe szczęście jest lepszy. :) Ale to już w innym poście. :) 




~~Lila~~


22 komentarze:

  1. Miałam go kiedyś i strasznie przesuszał mi skórę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię kremy z Ziaji :) Chociaż jeśli ręce są wymagające to dobrze poszukać czegoś lepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś krem do rąk Ziai,ale z kokosem- dziwne uczucie było po wysmarowaniu się. Poza tym zapach mdlił. Ale myślę,że z kozim mlekiem mogłabym zaryzykować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. my sie bardzo polubilismy, ale rzeczywiscie z tym nawilzeniem roznie bywalo.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam i jest dobry!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny często do niego wracam i tak ogólnie bardzo lubie kremy Ziaji, kozie mleko ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go baaaardzo lubię i zaraziłam miłością moją mamę - też go sobie kupiła :) co dłonie, to potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam z tej serii kokosowy i był cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam, wogole to malo kupuje kosmetykow z ziaji sama nie wiem czemu:(
    jak widac nie zachecajacy

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobne zdanie, ten kremik fajny, ale nie spisuje się zimą i jesienią :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, to ja w nim nie lubię zapachu... Jak dla mnie pachnie jak mydło, takie typowe mydlane mydło.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam wymagających dłoni i u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta ziajka u mnie powoduje wysuszanie się dłoni. Coś nie do końca przemawiają do mnie kosmetyki Ziaji. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli o mnie chodzi to ten krem nie nawilżał, ale wysuszał mi dłonie. Były nieprzyjemne w dotyku. Lepszy jest oliwkowy, mam już drugie opakowanie i jestem zadowolona.

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. też to miałam i też mi się to nie spodobało
    ale ogółem ziaja jest oki

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też myślę że oliwkowy jest lepszy :) też go kiedyś miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z tej serii lubię mydło pod prysznic :) kremu do rąk z Ziai nie miałam, niby kuszą a z drugiej strony nie mają zbyt dobrych opinii

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego, ale zamierzam przetestować. Mam nadzieję, że u mnie będzie lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej lubię kremy do rąk Cztery Pory Roku.
    Z Ziajii nie próbowałam, ale jak widać nie mam nic do stracenia :)

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych (i liczę na to samo)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat go lubiłam, ale nie mam tendencji do przesuszania rąk, chyba że wyjdę na wiatr z niewysuszonymi. Ale też muszę przyznać, że specjalnie nie nawilżał, już lepiej radził sobie krem cytrynowy z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...