sobota, 5 listopada 2011

VICHY antyperspirant roll- on



     Niedawno na urodziny dostałam od swojej przyjaciółki min. VICHY- Dezodorant antyperspirant roll-on 48H przeciw nadmiernej potliwości. Co prawda póki co używałam Lady Speed Stick, ale po wypróbowaniu tej kulki momentalnie tamta poszła w odstawkę. Pierwsze co mnie najbardziej urzekło w tym dezodorancie to zapach- jest po prostu fantastyczny. Może nie wszystkim się podobać, ponieważ zapach zbliżony jest do męskich perfum i kosmetyków, ale że ja wprost przepadam za takimi świeżymi i męskimi zapachami więc przypasował mi idealnie! :) Jest bardzo świeży, przyjemny i lekki. Świetnie przeciwdziała nadmiernemu poceniu się i niweluje nieprzyjemny zapach całkowicie. Rzeczywiście po jego zastosowaniu czuje się komfort. Nie zawiera alkoholu i jest hipoalergiczny. Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Do kupienia jest najczęściej w aptekach. Nie wiem ile kosztował, skoro go dostałam, ale na internecie widzę, że cena waha się w granicach 20-30 zł. Pojemność 50 ml- myślę, że wystarczy na długo. Zdecydowanie polecam wszystkim! :)    






~~Lila~~




11 komentarzy:

  1. mam ziaje bloker i zdecydowanie ceny sa za duze ale jak to wychodzi ze dziala to nie ma corzekac:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama używa i jest zachwycona.
    Ja porównuję ten antyperspirant do mojego z Garnier Mineral :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie opłaca się mim zdaniem
    ale dostałaś w prezęcie...xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to najlepszy antyperspirant! Konczę właśnie trzecie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie troche drogi,ale jak Bloker z Ziaji mi nie pomoże to spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio jestem na etapie blokera z Ziaji :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Vichy, ale ten dezodorant kupuję systematycznie - tylko trzeba polować na dwupaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wierna Antidralowi. Wcześniej próbowałam bodajże Etiaxila (a ten to kosztuje ok 50 zł) i nic mi nie dał więc pozostaje przy tym który u mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie używam dezodorantu z Yves Rocher, a tego raczej nie kupię - zbyt drogi jak na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cena jest droga jak na antyperspirant, ale można często go kupić za połowę ceny jak jest na promocji w superpharmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ukochana kulka od kilku lat - kilkunastu opakowań :) uwielbiam i nigdy nie zamienię na inną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...