piątek, 25 listopada 2011

SPA Collection


Kosmetyki SPA Collection dostałam niedawno od mojej przyjaciółki. Czekały sobie grzecznie w szufladzie na swoją kolej. Zawsze rzeczy nowe wkładam w jedno oddzielne miejsce, tak aby nie zaczynać wszystkiego naraz, tylko dopiero jak przyjdzie na nie czas.
Krem do rąk Ziaja Kozie Mleko u mnie nie sprawdził się niestety jak niedawno pisałam. Dzisiaj w pracy wtarłam w dłonie pół tubki! (nie przesadzam), a moje dłonie nadal były suche. W domu natomiast używać zaczęłam Rewitalizującego serum do rąk SPA Collection (chociaż jak dla mnie to nie serum, tylko zwykły krem) i z tej samej serii Relaksującego balsamu do stóp.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że są o niebo lepsze, niż poprzednik o którym pisałam. Chociaż jeśli chodzi o krem do rąk- nadal nie jest to ideał, mimo że jakościowo jest dużo skuteczniejszy w swoim działaniu. Balsam do stóp jest natomiast fantastyczny. Szczególnie że dobrze rozgrzewa i nawilża je, co przede wszystkim w okresie zimowym stanowi świetną ochronę dla nich. Skóra jest delikatna i odprężona.
Jeśli chodzi o zapach to obydwa bardzo mi się podobają, mimo że są dość specyficzne. Serum do rąk jest o zapachu cynamonu i pomarańczy, a balsam do stóp zawiera aromat cynamonu i imbiru. Te nuty zapachowe kojarzą mi się ze Świętami więc w sam raz nadają się do używania o tej porze roku. Kto lubi te klimaty- gorąco polecam!:)


75 ml/ 5 zł



~~Lila~~ 



7 komentarzy:

  1. nie lubie tego zapachu:(
    ale cena kuszaca moze inne sa zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zapachy i do tego ta cena:o a i opakowanie ładne;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę takie tanie są te rzeczy? Musze się rozejrzeć za balsamem do stóp. ;>


    Dziękuję Za zgłoszenie do rozdania. Proszę jeszcze o umieszczenie na blogu linku: http://www.jolantamanicure.pl/
    Może być w dowolnym miejscu, podpisz, jak chcesz (aby tylko było wiadomo, co to za link), chodzi tylko o to, że jest to warunek konieczny. Będę wdzięczna za dodanie tego linku no i oczywiście życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie zapach.. Ale nie, narazie się nie poddam, muszę skończyć swoje kremy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...