piątek, 18 listopada 2011

REVLON ColorStay

       
          Podkład REVLON ColorStay- to kosmetyk, którego chyba nikomu nie muszę specjalnie przedstawiać. Ostatnio stał się niezwykle popularny, dlatego postanowiłam przyjrzeć mu się z bliska i sprawdzić na własnej skórze czy rzeczywiście jest tak dobry jak większość krążących opinii na jego temat. 



  • Zacznę od buteleczki. Krótko mówiąc jest po prostu fatalna.. Jak można w tych czasach sprzedawać podkłada w słoiczku który nie ma żadnej pompki ani jakiejkolwiek pomocy do wyciągnięcia go w estetyczny sposób.?! Jest to zdecydowanie duży minus, ponieważ istnieje duże ryzyko wylania zbyt dużej i niepotrzebnej ilości podkładu niż w tym momencie jest nam potrzebna. Dodatkowo łatwo się jest niestety pobrudzić, więc trzeba uważać.
  • Kolejnym minusem jest zapach... Przy pierwszych jego użyciach pachniał zupełnie jak farba do malowania ścian, a że nie tak dawno było u mnie malowanie, to w bardzo niemiły sposób przypominał mi remont. :D Teraz już się do niego przyzwyczaiłam i nie jest tak źle, ale szału nie ma. 
  • Koniec minusów, teraz już same pozytywy.:) Poza tymi drobnymi uchybieniami podkład sprawdza się świetnie. Już dawno nie miałam tak dobrego. Przyznam się szczerze, że miałam drobne wątpliwości przy wyborze koloru, ponieważ pani w sklepie uparła się, że do mnie będzie pasował o ton jaśniejszy odcień niż wybrałam. No i ustąpiłam jej... a jak się potem okazało miała zdecydowaną rację.:) Swoje przekonanie argumentowała tym, że podkłady te mają tendencję do ciemnienia na twarzy i w rzeczywistości mają troszkę inny odcień niż nam się wydaje w sklepie na pierwszy rzut oka. Zaufałam jej opinii i teraz zdecydowanie to popieram. Jeszcze chyba nigdy nie miałam tak świetnie dobranego koloru podkładu do twarzy. Przez co moja buzia wygląda bardzo naturalnie i lekko.
  •  Kolejna rzecz, która mnie zaskoczyła to jego trwałość. Pod tym względem póki co jest absolutnie bezkonkurencyjny w mojej kolekcji kosmetyków. Potrafi trzymać się na twarzy cały dzień praktycznie nienaruszony i beż żadnych defektów na twarzy. Cały czas wygląda świeżo i jest bardzo gładka- bez żadnego wysuszania. 
  • Rozprowadza się z łatwością dzięki swojej nie za gęstej i lekkiej konsystencji.
  • Świetnie kryje niedoskonałości i bardzo dobrze wtapia się w koloryt naszej skóry. 
  • Dzieli się na podkłady przeznaczone do skóry: suchej, mieszanej i tłustej. Mój akurat jest do cery mieszanej i tłustej- kolor 180 Sand Beige. Kolory dzielą się też na odcienie- bardziej różowe i brązowe. Ja zawsze wole odcienie brązu i właśnie ten kolor do nich należy. 
  • Jest bardzo wydajny- zawiera 30 ml. produktu, którego naprawdę niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy. 
  • Cena waha się ze względu na różne promocje, ale utrzymuje się w granicach 38zł. 


Podsumowując jest to świetny produkt. Mankamenty, o których wspominałam na początku, stają się zupełnie nieistotne jeśli otrzymujemy naprawdę dobrej klasy produkt za wcale niewysoką cenę. Warto go wypróbować i zachęcam do tego jeśli ktoś właśnie poszukuje dobrego podkładu. :)



~~Lila~~


20 komentarzy:

  1. Właśnie na allegro widziałam, że ceny mają całkiem atrakcyjne! W drogeriach jest niestety już droższy. W moich poszukiwaniach dobrego podkładu kilka się przewinęło, ale tego nie testowałam. Ciekawa jestem jak by się sprawdził ten do cery suchej... A co do pompki to też nie rozumiem czemu wiele podkładów jej po prostu nie posiada. I ta rzecz ma miejsce głównie w przypadku produktów z wyższej półki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na początku podreptałam do Douglas i wzięłam próbki dwóch odcieni zbliżonych. Dopiero jak potestowałam, to kupiłam na allegro za 32 zł, czyli połowę ceny z Douglas :D
    Co do pompki to również na to narzekałam, ale kupiłam to serum z Avonu i teraz ten podkład jest dla mnie całkowicie bajkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez slyszałam same dobe opinie o nim, mialam raz na próbe i powiem ze jest to ciezki podklad ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar go kupić w grudniu- w ramach prezentu urodzinowego dla siebie :) Ale ciągle zastanawiam się jaki odcień...

    OdpowiedzUsuń
  5. widze że pasowałby do mojej cery ..

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chwalony, lecz bałabym się, że zapcha :( bo są i takie opinie :P szkoda, że nie można kupić go o pojemności 15ml - na specjalne okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mam w zamiarze jego zakup :)
    akurat brak pompki mnie nie przeraza bo od roku używam Estee Lauder Double Wear i juz sobie z ta niedogodnością radze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy kupie, bo ta buteleczka jest fatalna .

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go kiedyś - był dobry, ale ja jednak szukam czegoś lżejszego, bo ten niestety trochę mnie zapchał.

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie jest niestety przereklamowany,
    ale w komplecie z rimmel match , radzi sobie calkiem niezle.. ;-)

    fajnie, ze u Ciebie sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie rzeczywiście fatalne, strasznie niehigieniczne.
    Cieszę się, że coraz więcej sprzedawczyń zna się na właściwym doborze podkładu i nie wpycha czegoś, co nam ewidentnie nie pasuje:) Ja mam dobre wspomnienia z zakupem ostatniego podkładu, wprawdzie nie Revlonu. Pani sama dobrała mi idealny, jasny kolor z podtonami różowymi:) Tak profesjonalna obsługa zasługuje na pochwałę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam go kiedyś, chyba z 6 buteleczek zużyłam zanim zaczęłam testować inne.

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm nigdy go nie miałam może się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go dawno temu, kiedy jeszcze nie było takiego bum na pędzle do podkładu i z tego co pamiętam nie polubiłam się z nim. Dziś- bogatsza o doświadczenie i wiedzę z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że zrobiłaś tą recenzję, bo wahałam się czy go kupić ; ))

    Zapraszam na rozdanie

    buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie on niestety nie odpowiada, a szkoda bo miałam nadzieję, że u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  17. mam do cery suchej i normalnej i jest ok, ale bez rewelacji (niewydajny i nie kryje chyba aż tak dobrze), dlatego chce przetestowac jeszcze do mieszanej lub tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie polubiłam się z tym podkładem, ale moja mama go bardzon lubi, tylko wresje do suchej skóry. Ale buteleczka faktycznie to jakaś istna porazka i do tego szklana...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...