wtorek, 29 listopada 2011

Projekt Maseczka :)

Przedstawiam Wam oto dzisiaj jedną z moich ulubionych i najczęściej używanych maseczek- jest nią Maseczka na twarz, szyję i dekolt- Perfecta Słodkie Migdały od DAX Cosemtics. Właśnie jej użyłam, po raz kolejny więc na gorąco opisuję wrażenia. :)
Przeznaczona jest przede wszystkim do cery suchej i delikatnej. Moja cera ma czasem tendencję do przesuszania się na policzkach więc muszę ją od czasu do czasu intensywnie nawilżyć. Fantastycznie ją odżywia i poprawia koloryt. Sprawia, że jest gładka i odprężona. Co najważniejsze zawiera dużo witamin i jest bardzo delikatna, dlatego można używać jej nawet codziennie. Ja osobiście polecam ją każdemu- nawet osobom o cerze tłustej, bo nawilżanie jest optymalne. Możemy nadmierną ilość zebrać wcześniej i to spowoduje lekki efekt nawilżenia i naprężenia skóry, a jeśli potrzebujemy większego nawilżenia- proponuję pozostawić na dłużej i delikatnie wklepać w skórę pozostałości aż do wchłonięcia. Zapach ma śliczny, taki delikatny i przyjemny, który czujemy jeszcze długo potem.:)  Maseczka posiada jeszcze jeden plus- mianowicie jest tania w stosunku do większości podobnych maseczek z innych firm. Bardzo ją lubię- jest to jeden z moich ulubionych produktów kosmetycznych :)






~~Lila~~



6 komentarzy:

  1. u mnie czeka na wypróbowanie i mam nadzieję, że zadziała odpowiednio

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam! A używam jako kremu :) na nockę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i jest świetna używam jej co jakiś czas naprzemiennie z innymi maseczkami:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam ciekawe może sie w końcu na jakaś skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to muszę wypróbować... :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, ciekawa i pewnie dobra dla osób z Twoim typem skóry, ja mam tłustą i raczej potrzebuję innych maseczek i właśnie zastanawiam się nad jakąś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...