niedziela, 27 listopada 2011


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pasuję ci taki makijaż cudne rzęsy...a tak z innej beczki masz fajne ścięte włoski:-)))**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo;-)
    Kiedyś miałam ścięte włoski podobnie ale mi się puszyły i musiałam zapuścić bardzo mi się podobają takie ścięcia:-)pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż! Bardzo ładnie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak zgadza sie bardzo delikatny, bezpieczny, jakbys zrobiła kreske do tego, byloby super, ale i bez niej jest naturalnie czysto

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczną cerę. Taką promienną :)
    makijaż też mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię się tak malować. prosto ale efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż w sam raz do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż lubie takie delikatne i naturalne;

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci pasuje taki makijaż, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny naturalny makijaż lubię takie mam problem z twoim blogiem w przeglądarce chrome nie wiem czemu
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię delikatne makijaże w bezpiecznych kolorach:) Nie chcę wyglądać na przemalowaną;) Ostrzej się maluję tylko na koncerty rockowe;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...