niedziela, 6 listopada 2011

Kąpielowa rozkosz..


        W Douglasie ostatnio była ciekawa promocja na żel pod prysznic i balsam do ciała. Oczywiście ich ładny kształt, kolor, zapach i cena skusiły mnie do ich wypróbowania. :) Każda z buteleczek ma pojemność 150 ml, a po przecenie kosztowały około 6 zł. Pachną bardzo intensywnie, co bardzo lubię w kosmetykach takich jak balsam lub właśnie żel pod prysznic. Zapach jest mocno owocowy i naprawdę wyjątkowy. 
W prezencie urodzinowym natomiast dostałam niezwykłe kuleczki i zwierzątka do kąpieli :) Pachną cudownie a wyglądają jak same widzicie przeuroczo. Uwielbiam mieć takie bajery w łazience :) Dzięki nim kąpiel zawsze staje się bardzo przyjemna i daje odrobinę relaksu oraz luksusu po męczącym dniu. Pewnie szybko zostaną zużyte z powodu swojej niewielkiej pojemności ale nie ukrywam, że nie lubię ogromnych butli, które stoją długi czas na półce w łazience. W sklepach jest tak wiele rodzajów kosmetyków, że lubię poeksperymentować i popróbować wielu z nich- tak po prostu, żeby nie było nudno. :) 







~~Lila~~



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna przecena :) juz samo opakowanie zacheca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten tekst na opakowaniach, zamiast zwyczajnej nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych zwierzątek kupiłam kiedyś żabkę i strasznie podobał mi się jej zapach :>

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają super ;) i skoro mówisz, że pachną owocowo to zapach również musi być świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra ma ten sam balsam i żel! Czasem sobie od niej 'zapożyczam' i jak najbardziej jestem zadowolona ;)
    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudnosci, no faktycznie taka przecena ze warto bylo sie skusic ale te zwierzatka sa urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale promocja :) Będę dzisiaj w d. to kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...