piątek, 4 listopada 2011

INGLOT róż do policzków



W tamtym miesiącu opisywałam na swoim blogu róż do policzków z firmy Inglot, który bardzo lubię i często używam. Jest on w swojej barwie lekko zbliżony do bronzera/ rozświetlacza, dlatego postanowiłam nabyć jeszcze taki, który będzie miał kolor bardziej różowy, aby moja twarz nabrała koloru. :) 




Zdecydowałam się na numer 93. Jest to kolor chłodnego różu o matowej strukturze- w odróżnieniu od poprzedniego, który był z brokatem- co prawda oczywiście lekko mieni się gdy nałoży się go na skórę, ale w świetle dziennym absolutnie nie rzuca się to w oczy. Jest bardzo wytrzymały- cały dzień ładnie prezentuje się na policzkach w lekki i naturalny sposób. Tak jak poprzednik łatwo daje się nakładać i co bardzo ważne nie robi plam jak mój bronzer z Paese, o którym już też kiedyś pisałam.. Jest dobrze pigmentowany, więc nie trzeba nakładać go dużo aby był odpowiednio widoczny. 

Cena 19 zł.

Jestem z niego bardzo zadowolona,  myślę że spokojnie można zaliczyć go do odkryć miesiąca. :) :D 



~~Lila~~


17 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda, widzę, że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie uwielbiam taki kolor na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wygląda całkiem fajnie :)
    Ja mam róż z Avonu, i jestem strasznie zadowolona! :)
    Zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny odcien, czekam na jakis eksperyment

    OdpowiedzUsuń
  5. Inglot rządzi pod każdym względem :) nigdy nie natrafiłam u nich na bubel, róż, który prezentujesz ma chyba idealny dla mnie odcień, pomyślę nad nim :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny odcień, lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek :) ja miałam tylko 1 róż jak do tej pory który bardzo mi nie odpowiadał i sama nie wiem czy inwestowac w róż czy w brązer

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek, ja mam też róż z Inglota i jestem bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten róż i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny:) lubię Inglota chociaż ceny mogliby obniżyć ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie się prezentuje i cena jest całkiem przyzwoita - dobrze o nim wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...