czwartek, 10 listopada 2011

INGLOT- pigment w promocji


Która z nas nie lubi zakupów.. no właśnie :), ale zwykłe zakupy nie przynoszą aż takiej satysfakcji jak wtedy, gdy trafimy na jakąś promocję i przy okazji zaoszczędzimy troszkę pieniędzy. Ja ostatnio trafiłam na promocję w Inglocie- wyprzedawane były dwa ostatnie słoiczki pigmentów za dosłownie kilka złotych.
Moją uwagę przykuł od razu kolor numer 26 (drugi był chyba zielony ale w kolorze zdecydowanie nie dla mnie). 



Cień jak widzicie zamknięty jest w zakręcanym, małym słoiczku, w którym znajduje się 2 g produktu. Trochę obawiałam się tego koloru- że będzie zbyt intensywny, ale niepotrzebnie ponieważ w rzeczywistości ładnie komponuje się z kolorem mojej skóry. Pigmentacja jest bardzo dobra, dlatego nie trzeba wiele go nakładać aby rezultat był satysfakcjonujący. Jest bardzo wytrzymały, ja co prawda każdy cień najczęściej nakładam na bazę, ale sądzę że i bez niej dobrze by sobie poradził. To mój pierwszy sypki cień do powiek z tej firmy i być może spróbuję jeszcze innych, bo ten zdecydowanie mnie do tego zachęcił. :) 



~~Lila~~


15 komentarzy:

  1. ładny kolor, lubię ich pigmenty świetne są, a jaaakie wydajne... szok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokażesz jak wygląda na skórze? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmenty Inglota są świetne, miałam raz taki z rózem,był cudowny,twój tez sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, ale boję się pigmentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio myślałam o pigmemntach, może skuszę się na jakiś fiolet z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki jeden to chyba na 10 lat wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, jeszcze nie mam nic z Inglota ;) czas by coś wypróbować.. Ciekawe, czy u mnie jest taka promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jakoś nigdy nie mogę trafić na promocje w Inglocie :/
    Pigment ma bardzo ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...