środa, 16 listopada 2011

FLOS LEK- krem pod oczy



     Ostatnio będąc w aptece rzucił mi się w oczy kolejny krem z firmy Flos Lek. Z tej samej serii mam już krem do twarzy- o którym pisałam kiedyś, teraz natomiast postanowiłam wypróbować ich krem pod oczy. Zależało mi, aby nie był przeznaczony dla osób starszych, ponieważ jeszcze nie mam zmarszczek i nie ma co atakować skóry przedwcześnie. :) Ten natomiast krem przeznaczony jest do cery wrażliwej, głównie w celu likwidacji cieni i worków pod oczami. No i oczywiście nie zawiodłam się.:) Efekt jest zadowalający- bo nie ściąga skóry i jest ona delikatnie nawilżona i wypoczęta. Szybko się wchłania nie podrażniając przy tym oczu. Zawiera aktywny kompleks roślinny wzmacniające funkcje ochronne skóry. W zimie przyda się jak najbardziej.:) Można go stosować i na dzień i na noc w razie potrzeby. Cena jest niewielka (kilkanaście złotych, nie pamiętam bo wyrzuciłam pudełko a na nim była cena). Do kupienia jest jedynie w aptekach, tak jak mówi napis na pudełeczku. :)
30 ml


~~Lila~~




13 komentarzy:

  1. muszę coś o nim wiecej poczytać bo szukam ostatnio jakiegoś dobrego kremu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wykorzystam mój z AA, to chyba po niego sięgnę. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem kupienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korci mnie kupienie jakiegoś kremu z tej firmy. A jeszcze niczego od nich nie miałam! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt..muszę się nad nim zastanowić. Poza tym słyszałam dużo dobrych opinii o firmie Flos-lek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam żel pod oczy z Flos-leku i jestem bardzo zadowolona, także wierzę, że i ten krem jest warty uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy i żele pod oczy z tej firmy są naprawdę rewelacyjne. Jeśli chodzi o żele to wolę te w tubce, w słoiczku są mniej wydajne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ma parabeny? Przekonuje mnie jego delikatne działanie i to, że nie podrażnia oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie z flos-leku żel pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką będe go testowac zobaczymy jak sie sprawdzi,pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się skuszę, może coś zadziała w końcu na moje worki pod oczami, chociaż trochę zniweluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy dałby radę z moii cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie mam nic FlosLeku - ale musze to zmienić;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely post, sounds like a great product!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten krem i jestem rowniez z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...