wtorek, 8 listopada 2011

Essence.. kolejna do kolekcji :)


             
      Musze przyznać, że mam słabość do (niemieckich?) pomadek Essence.:) Do mojej kolekcji ostatnio trwafiła kolejna z nich. Wiem, że może nie są specjalnie trwałe, ale w tym wypadku mi to nie przeszkadza. Są całkiem tanie wiec mają prawo mieć swoje małe minusiki :) ale według mnie za tą cenę i tak są naprawdę super! Uważam, że są zdecydowanie są lepsze niż np. pomadka Gosh, o której pisałam niedawno. Wybaczcie, że się powtarzam mówiąc o niej znowu, ale nie mogę po prostu przeboleć, że Gosh wyprodukował taki bubel i to za dość wysoką cenę! 




            Wracając do pomadki Essence- tym razem postanowiłam spróbować numerek 43KISS YOU. Jest bardzo jaśniutki i delikatnie różowy- właśnie o taki kolor mi chodziło. Chciałam by usta wyglądały naturalnie i zdrowo oraz by były jednocześnie dobrze nawilżone. Nie przepadam jakoś ostatnio za ochronnymi pomadkami Nivea, które są stworzone specjalnie do takich rzeczy, ponieważ są bardzo twarde i strasznie rozciągają usta zanim sztyft się nagrzeje i da się rozprowadzić. Wolę essence, ponieważ jest miękka i o wiele łatwiej się ją rozprowadza.
 Nie muszę się też martwić, że te pomadki będą zalegać mi w kosmetyczce, ponieważ dość szybko się zużywają. Szczerze uważam, że to dobrze, bo myślę, że pomadki nie powinny zbyt długo leżeć.. :)



15 komentarzy:

  1. piekny delikatny odcien super podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień. Mam nadzieję, że znajdę taką w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie planuje ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, też lubię pomadki z Essence, choć nie mogę ich stosować bez pomadki ochronnej, bo mnie wysuszają, to mają fajne kolory.:) I są tanie, więc można poszaleć:) Chyba zdecyduję się na tę sweet metal, bo ma ciekawy odcień:) Ale ta różowa jest naturalna i kto wie, może i ją nabędę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma delikatny odcień, fajna fajna ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miziałam jakimś kolorem ostatnio na ręku, był bardzo kremowy i delikatny, nie umiałam się zdecydować i nie kupiłam żadnego

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys bd musiała wypróbowac którąś z tych pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna pomadeczka tak natural :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna.
    ja wlansie szukam jakiejs pomadki nudle-czy jak to sie pisze:)ale w odcieniu brazu:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię :)
    http://zolzanna.blogspot.com/2011/11/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html#axzz1dEGICEhL
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się:) też chyba kupię jakąś nową;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...