środa, 2 listopada 2011

DAX Cosmetics- maseczka głęboko oczyszczająca..


Dax Cosmetics Planet Essense Specjalistyczna, głęboko oczyszczająca maseczka- została wczoraj przeze mnie wybrana do przetestowania. Jestem posiadaczką cery mieszanej, co powoduje częste tłuszczenie się twarzy w "obszarze T", dlatego staram się aby moja twarz była idealnie oczyszczona z codziennego makijażu. 
Maseczka Planet Essence opisana jest przez producentów jako "zielona glinka", co jest totalną pomyłką- to wygląda raczej jak po prostu krem zabarwiony na kolor pistacjowy. Poza tym nie zachowuje się jak glinka.. Co prawda po 10, 15 minutach spłukania ją ciepłą wodą, rzeczywiście ma się wrażenie, że skóra jest czysta i naprężona.. ale nie jest to jakiś powalający efekt. Generalnie rzecz ujmując maseczka nie jest zła, ale sądzę, że w tej dziedzinie są o wiele lepsze od niej.. :) 
No cóż, szukam dalej.. :)






~~Lila~~ 

8 komentarzy:

  1. mialam kiedys z daxa probki podkladu bylam nim zachwycona do czasu wiec tutaj jest podobnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog:))
    I zapraszam na mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak dobrze,że tania i całkiem dobra. Poszukuj Kochana dalej bo mam taka cere jak Ty i pewnie obu będzie nam coś pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jej .
    I chyba nie kupię ;p
    Ja lubię maseczki z Ziaji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wcześniej pozytywne opinie o tych maseczkach, ale jak widać, zdanie są podzielone :)

    Zapraszam do mnie oraz na rozdanie:
    http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/10/kolejny-giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej używam maseczek nawilżających bo nie mam problemu z świeceniem się cery ale zazwyczaj wybieram ziaje lub perfecta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam z Garniera ona doskonale oczyszcza mi twarz oraz nawilża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam chyba taką skórę jak Ty, jak znajdę jakąś fajną maseczkę to powiadomię Cię ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...