poniedziałek, 14 listopada 2011

CATRICE eye pencil



Ostatnio doszłam do wniosku, że w mojej kosmetyczce jest co prawda sporo bajerów, a nie ma takiej podstawowej rzeczy jak czarna kredka do oczu! :) Mam niby jeszcze dwie, ale są tak słabe i stare, że nawet nie wiem skąd je mam i kiedy je kupiłam. Będąc w Naturze przegrzebałam wszystkie możliwe kredki do oczu i wybrałam według mnie najlepszą! (mówiąc nieskromnie:) hehe) Mówiąc najlepszą mam na myśli to, że jest dobra i niedroga-(bo zakładam, że mogą istnieć o wiele lepsze, na które nie wydam góry pieniędzy bo uważam że to bez sensu). Jest nią czarna kredka do oczu Catrice Precision Eye Pencil.  


Plusy:
  • jest niesamowicie trwała, jeszcze nigdy nie miałam takiej kredki (nawet jak musiałam szybko przemyć oko wodą kompletnie się nie rozmazała- cudo!)
  • bardzo dobrze napigmentowana- świetnie kryje
  • nakłada się bez problemu bo jest dosyć miękka
  • wygodna- wysuwamy sztyft tyle, ile potrzebujemy. 
  • jest niedroga- kosztuje ok 9 zł. 
Minusy:
  • przez to, że jest dosyć miękka, mam obawy czy się w przyszłości nie złamie. Trzeba delikatnie obchodzić się z takimi kredkami.


Podsumowując- jest niedroga, dobra, trwała i skuteczna. Makijaż wygląda bardzo starannie a używa się jej dużo szybciej jak eyelinera. Póki co jestem z niej bardzo zadowolona. Przyglądnę się też innym kolorom z tej serii. :)


~~Lila~~ 

10 komentarzy:

  1. ciekawa, lubie czarne kredki:)
    tez mialam ich sporo ostatnio pozbylam sie kilku

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarnej jeszcze nie mam :) Ta faktycznie, jest tania, na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nie mam szafy z Catrice w swoich najbliższych okolicach, a ta kredka wygląda ciekawie i co najważniejsze, nie trzeba jej strugać a potem uważać, żeby nie zrobić sobie krzywdy drewnem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda i cena całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam jeden,ale zupelnie sie nie sprawdzil:/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę warto spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Catrice i widze, że to kolejny produkt który warto kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię supershock z Avon, ale może z czasem wypróbuję tą, z Catrice jak narazie bubel mi się nie trafił ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...