środa, 9 listopada 2011

BIELENDA Bawełna- organiczny balsam do ust



        Nadchodzą coraz chłodniejsze dni, a z nimi większa możliwość spierzchniętych ust. Niestety każdej z nas się to przytrafia i niestety nie zawsze da się tego uniknąć. Ostatnio odkryłam świetny produkt, który fantastycznie radzi sobie z tym problemem. Mowa o Bawełnie- organicznym balsamie do ust, który proponuje nam firma Bielenda



          Balsam zamknięty jest w małym, zakręcanym słoiczku, który z łatwością możemy schować nawet i do kieszeni.:)  Jego konsystencja jest dosyć twarda i zbita, ale mimo wszystko bardzo łatwo się go nabiera- przez co troszkę kojarzy mi się z wazeliną kosmetyczną. Posiada małe drobinki- perełki, które delikatnie mienią się na ustach. Ma posmak lekko kremowy albo mydlany, trudno go nawet określić precyzyjnie, ale jak dla mnie jest przyjemny.  
Jeżeli chodzi o działanie to sprawdza się rewelacyjne. Ostatnie moje usta były trochę popękane a on poradził sobie z nimi w jedną noc. Najczęściej nakładam sobie gruba warstwę na usta przed snem- delikatnie wklepując. Rano usta są po prostu aksamitnie gładkie i miękkie. W dodatku wydają mi się takie pełniejsze i bardziej odżywione- aż przyjemniej i łatwiej nakłada się na nie szminkę. Co więcej działa on także na podrażnienia i lekkie infekcje. Jestem z siebie dumna, że znalazłam taką perełkę ostatnio.:) Polecam jak najbardziej! 




Cena ok. 5 zł (w promocji)/ 21 ml. 




~~Lila~~



23 komentarze:

  1. nigdy nie widziałam go.
    Pozdrawiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, mam nadzieję, że gdzieś go znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w galerii w Drogerii WISPOL :), których sieć jest tylko niestety u nas na Podkarpaciu, ale na pewno w wielu sklepach będą te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takich wydłubywanych:( mam zawsze za długie paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem z podkarpacia :) ale wydaje mi się, że te drogerie są dość drogie:( chociaż balsam godny wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam takiego cuda, jest niedrogi i warty wypróbowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam go w Realu, ma fajny naturalny skład, ale wizja nakładania palcem sprawiła, że go nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i uważam, że jest dość przeciętny. Moim ustom co prawda nie zaszkodził, ale też i nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam nigdy nigdzie.. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo widze, ze TY tez Rzeszów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm.. muszę spróbować, bo mam straszne problemy z ustami szczególnie jesienią/zimą.
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamaarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze się z nim nie spotkałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. oda na krecone wlosy??-to straszne przeciesz one wcale nie sa ladne:(

    i nie zazdrosc,bo to ja tobie zazdroszcze:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do oglądania i obserwowania, oraz komentowania :D
    aimantclaudine.blogspot.com ♥ ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam tego cudeńka u mnie :) Ale wygląda naprawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jakas nowość , nie słyszałam nigdy o czyms takim

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam okazję testować kokosowy. smak i zapach był tak chemiczny, że wyrzuciłam go po pierwszej aplikacji:(

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś skusił mnie balsam z Bielendy, ale kokosowy. Myślałam, że zwymiotuję po pierwszej aplikacji - okropny zapach i smak. I na tym skończyła się moja przygoda.
    ale z tego co widać ten jest lepszy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...