środa, 30 listopada 2011

Bell błyszczyk Milky Shake





Błyszczyk Bell Milky Shake 3D effect- to właśnie jeden z moich ulubionych błyszczyków. Co prawda mam ich obecnie niewiele, ale on zdecydowanie króluje wśród nich.

Bardzo go lubię przede wszystkim za:
- naturalny kolor
- delikatny połysk
- dobre nawilżenie
- odpowiednią konsystencję (nie leje się, jest dość gesty)
- powiększa usta
- dobra cena- 10 zł.
- nakłada się go pędzelkiem- ja lubię ten sposób, nie wiem jak inni.. :) - nie nadaje ustom sztucznego blasku
- bez smaku- w sumie jest mi to obojętne, ale to jedna z jego cech o których warto wspomnieć:)
- nie wysusza ust
Ja widzę w nim same plusy :) Nie jestem specjalną fanką błyszczyków jak już kiedyś wspominałam, ale ten dla mnie jest wyjątkiem. Często mam go ze sobą, więc trochę już go zużyłam jak widać. Mój kolor to 06, ale szczerze mówiąc wszystkie kolory mi się podobają z tej serii, są takie subtelne i eleganckie.:) W tym miejscu Bell mnie znów nie zawiodła.:)




~~Lila~~






 

8 komentarzy:

  1. Ale mi się trafiło :D Właśnie od paru dni chodzi mi po głowie zakup błyszczyka, a te mi się bardzo podobają. Muszę porozglądać się za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te błyszczyki :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami nie mogę napisać komentarza u Ciebie, nie pojawia się kursor :(

    a co do błyszczyków-bardzo lubię takie kolory. Szkoda tylko, że nie mam kompletnie pomysłu gdzie kupić Bell

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak przechodzę koło szafy bell to na te błyszczyki zerkam mają ładne naturalne odcienie:-))
    Nie wiem dlaczego ale nie lubię błyszczyków wolę pomadki:-))*

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda apetycznie :) ciekawa jestem jak wygląda na ustach :>

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go kiedyś i dobrze się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, ale nie lubię efektu powiększenia ust. Ale płynna pomadka w takim kolorze nadawałaby się na co dzień.:)
    PS Piszę u Ciebie rzadko, bo zazwyczaj wchodzę z innego kompa, a tam w przeglądarce Google nie widać kursora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...