piątek, 14 października 2011

Zakupy..


Jest piątek, więc najwyższy czas na odrobinę przyjemności.. ;) Wracając do domu, wstąpiłam do Natury i kupiłam sobie paletkę z KOBO na 4 cienie oraz pędzel z firmy Donegal.  


       


         Jeśli chodzi o pędzel, to kupiłam go trochę w ciemno bo nawet nie widziałam wcześniej żadnych recenzji na jego temat, ale przyjrzałam mu się dobrze w sklepie i wydaje mi się, że będzie bardzo dobry. Ma przyjemnie mięciutkie włosie, a całość zrobiona jest dość solidnie, co od razu dało się odczuć po wzięciu go w dłonie. 





Co do cieni to tym razem dobrałam sobie troszkę inne kolory niż zwykle.:) Oświetlenie jest raczej kiepskie ze względu na późną porę, ale mam nadzieje, że jakoś widać te kolory.. :)





Lewy górny róg: 120 STEEL BLUE
Prawy górny róg: 111 BUBBLEGUM PINK
Lewy dolny róg: 117 CAFFE LATTE
Prawy dolny róg: 122 BLUE LAVENDER  








~~Lila~~ 




19 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o pędzelki z Donegala, to próbowałam kilku i wszystkie absolutnie mnie rozczarowały ... Mam nadzieję,że Tobie podpasuje ten zakup ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pędziel z donegala i jest średni, może ta seria jest inna ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z czystym sumieniem mogę polecić pędzelek z sephory. Wszystkie inne jak dotychczas mnie rozczarowały. Czasem lepiej zapłacić wiecej i mieć o wieeeele dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nigdy nie słyszałam o pędzlach z donegala, oby Ci się dobrze sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne cienie, swietne pedzle udane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z Donegala jeden pędzel do pudru i trzyma się wyśmienicie 14 lat :)

    A co do maseczki, to miałam karotenową i była świetna, nawet ją recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 3 pędzle z Donegala, chyba już z 4 lata mają i są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztują cienie kobo?
    granat bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystki kolorki sa ładne i jestem ciekawa tego pędzla, ostatnio go oglądałam ale nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory, chyba lubisz niebieski
    pozdrawiam '
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne cienie dobrałaś! Ja też mam caffe latte :) I kasetka też jest bardzo fajna, przynajmniej ja jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paleta super, nie mam przekonania do cieni Kobo wolę Inglota ale daj znać jak się spisują :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak będą się sprawować cienie z Kobo. Jakoś mi ta firma nie trafiła do przekonania i nic jeszcze z ich szafy nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki :) jeden cień kosztuje chyba koło 13 zł, ale nie pamiętam dobrze bo się spieszyłam jak dobierałam je. Powiem Wam szczerze, że owszem ładne i całkiem niezłe są te cienie, ale jak w domu to przeliczyłam to wychodzi na to, że w Inglocie bardziej się opłaca kupić paletkę. Za tą samą cenę mamy jeden więcej cień.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja kurcze widziałam tylko paletki na dwa cienie w szafie Kobo...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...