piątek, 14 października 2011

Tell Me About Yourself Award

Do tagu zostałam nominowana przez LITTLE XXS :)
Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj kilka blogerek 

  1. Jestem zodiakalnym skorpionem i całkowicie identyfikuję się z jego cechami charakteru- nie wiem czy to dobrze czy źle.. :)
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju makarony! Spagetti to zdecydowanie moje ulubione danie (a zaraz po nim pierogi i pizza).
  3. Mój szwagier mówi do mnie "Spajs" od kiedy dowiedział się, że jak byłam mała w podstawówce słuchałam Spice Girls :D  ( no ale wtedy były na topie hehe! ).
  4. Bardzo lubię zimę- ale taką prawdziwą, bajeczną gdy jest dużo śniegu oblepionego na drzewach.
  5. Uwielbiam czytać książki- kryminały mojej ulubionej pisarki Agathy Christie, a także oglądać filmy nakręcona na ich podstawie.
  6. Nie cierpię bardzo męczących wypraw gdzie są ciężkie warunki, cenię sobie komfort i wygodę, przynajmniej w miarę możliwości :p:)
  7. Mam jedną prawdziwą przyjaciółkę z która przyjaźnie się od początku podstawówki- czyli już jakieś 16 lat :)




8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...