czwartek, 20 października 2011

Synergen korektory..


         Synergen jest to linia kosmetyków stworzona specjalnie dla sieci sklepów Rossman, na których możemy znaleźć logo ich firmy. Skuszona ich niską ceną nabyłam kiedyś dwa odcienie korektora w sztyfcie- Vanilla 01 i Beige 02.


Cena 6 zł.


      Moja opinia na ich temat jest podzielona, ponieważ z jednej strony ze względu na swoją cenę produkt ten jest dosyć dobry, ponieważ rzeczywiście ukrywa cienie i niedoskonałości pod oczami. Z drugiej zaś strony minusem tego korektora jest jego twarda i dość sucha konsystencja, która utrudnia jego nakładanie i może tworzyć plamy, bądź uwydatniać suche skórki. Z dwojga kolorów polecałabym ten jaśniejszy- Vanilla 01, który delikatnie rozświetla cienie pod oczami. Na plus przyznam też, że podoba mi się jego wygodne opakowanie, które jest solidne i nie muszę się bać, że sztyft się złamie bądź zaraz wypadnie.:)







~~Lila~~

11 komentarzy:

  1. kurcze no ciekawe jak sobie poradzil by u mnie hmm...
    a cena?mała ale ile?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych korektorów, ale wyglądają na OK :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dlatego nie lubię korektorów w sztyfcie, ale muszę się im przyjrzeć jak będę w rossmannie bo nigdy na nie nie zwracałam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam puder z tej serii i był dobry. muszę się przyjrzeć temu korektorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. około 6 zł :) już dopisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję od dłuższego czasu poszukać jakiegoś korektora pod oczy. Ale nie podobają mi się jakoś te w sztyfcie . Nie wiem czemu .

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie za taka cene moglabym kupic, gdyby nie to ze do najblizszego Rossmana mam 25km :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że są tylko 3 kolory, dla mnie wszystkie są za ciemne...

    OdpowiedzUsuń
  9. mam o1, ale jakos mam wrazenie ze jest ciemny bardzo i go nie uzywam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. mam 01 i 02 .nienawidzę ich . ;

    +dodaje do obserwowanych : D

    mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i jeśli Ci się choć troszkę spodoba zrobisz to samo . Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie obydwa są za ciemne. Jeśli chcesz ukryć cienie pod oczami, to lepsze będzie coś lżejszego w konsystencji, jakieś mineralny korektor w płynie:) Synergen lepiej się sprawdzi do maskowania pryszczy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...