środa, 5 października 2011

Schwarzkopf lakier do włosów..

     Firma Schwarzkopf wyprodukowała jakiś czas temu lakier do włosów pod tytułem "Megalomania" z serii Got2be, który po przeczytaniu etykietki w sklepie, postanowiłam nabyć w miejsce będącego już na ukończeniu lakieru z firmy Taft. Nie wiem do końca czy było to dobre posunięcie.. Z założenia lakier ma zwiększać objętość włosów i bardzo mocno utrwalać fryzurę. Objętości nie przybywa, a fryzura specjalnie nie jest wzmocniona. W każdym razie nie na moc nr 4 jak jest określany. Plusem zdecydowanie jest delikatny i nie przyduszający zapach oraz to, że włosy nie są aż tak sklejone w hełm.:), ale co za tym idzie niestety fryzura jest mniej trwała. Aha i nie podoba mi się jeszcze jedna rzecz- mianowicie rozprysk lakieru jest dość wąski w stosunku do innych które miałam, więc trzeba się trochę omachać żeby równomiernie go nałożyć. Miewałam już lepsze lakiery, ale powiedzmy, że ten nie należy do najgorszych, bo mimo wszystko mam zamiar go skończyć. :) 


300 ml, cena- 18 zł.

5 komentarzy:

  1. A nie swędzi o nim głowa? Albo nie robią ci sie "białe parochy" na głowie? Ja o ostatnim lakierze tej firmy tak miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie , przynajmniej ja nie zauważyłam nic takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry jest z wella i nivea lakier tego nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  4. o nivea to nawet nie widziałam że jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...