środa, 19 października 2011

REVLON szminka w kolorze jesieni...





               Jesienne kolory kojarzą się nam najczęściej z odcieniami brązu, beżu, a także pomarańczy. Na takie odcienie postawiłam również makijaż o tej porze roku.:) W mojej kolekcji znajduje się szminka (o której już kiedyś wspominałam), która idealnie komponuje się na ten czas. Jest to pomadka REVLON Super Lustrous Lipstick- Creme 674 CORAL- BERRY. Jest (podobno) dostępna w 72 od cieniach! Szkoda, że na naszych pułkach zawsze jest tylko kilka odcieni..:) Chociaż, jak jest taki wielki wybór kolorów ja zazwyczaj już głupieję i nie mogę się na nic zdecydować :))  








        Jest: bezzapachowa, długotrwała, kolory ma bardzo nasycone, nawilża usta, ma wygodne opakowanie (nie jest takie tandetne jak niektóre), dobrze się rozprowadza. Jedyny minus to, że czasem się zatrzymuje na skórkach, ale to chyba kwestia pielęgnacji ust- przynajmniej tak mi się wydaje.. :) W sklepie podobno kosztuje ok. 30 zł., ale ja kupiłam ją chyba za 15  po przecenie- wiem też, że na allegro są bardzo tanie. (4,2g.)














~~Lila~~

19 komentarzy:

  1. wyglada jak róż ale na ustach juz nie, wole czerwienie i roze ale cikawy nie powiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ciekawy :)
    Wydaje mi się, że pasowałby do mnie , chociaż pewna nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam czegoś w podobnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie, na zdjęciach trochę inaczej wygląda, ale w rzeczywistości jest bardziej hmm koralowy, czyli taki rudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na ustach : za 15 bym ją kupiła, za 30 bym się musiała zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. Ja na jakieś małe szminkowe polowanko udaję się jutro. Zobaczymy jakie będą tego efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor :) dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma boski kolor! :) Pomadek za wiele nie uzywam, ale ta mi sie strasznie podoba ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo łądny kolor, szminek z Revlon nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sprawdziłam, wszystko było ok. Zostałaś ujęta w losowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolor, właśnie takiej szminki szukałam, chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje:) Już wiem, co mogę kupić przyjaciółce w prezencie. Jej idealnie pasuje pomarańczowa pomadka. Myślę, że w tej wyglądałaby fantastycznie. Ale nie wiem, gdzie jej szukać. Revlon widuję głównie na półkach w Superpharmie i w drogeriach no name.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sobie dzis kupilam podklad z tej firmy Revlon, szarpnelam sie bo kosztowal 44 zl ale podobno super jak piszecie wiec sprawdze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...