wtorek, 25 października 2011

Prezenty Świąteczne.. ANKIETA


           Wiem, że do Świąt jeszcze sporo czasu, ale wiele osób planuje zakupy świąteczne z dużym wyprzedzeniem. Ja również należę do tego grona :), ponieważ nie lubię kupować nic na ostatnią chwilę. Prezenty te są wyjątkowe, dlatego powinny być dopracowane jak najlepiej.:) Zawsze jednak mam problem jeśli chodzi o męską część odbiorców... Kobietom znacznie łatwiej dobrać jakiś drobiazg. W związku z tym przygotowałam dla Was ankietę, co tak naprawdę lubicie dostawać najbardziej w prezencie? :) Wiem, że spora ilość osób może odpowiedzieć "kosmetyki", dlatego postanowiłam podpytać szczegółowo. Wiedza ta pomoże mi również kiedyś dopasować charakter nagród do rozdania, które planuje w niedalekiej przyszłości zrobić. :) 





~~Lila~~

15 komentarzy:

  1. ee..tam wcale nie tak wczesnie ja dzis juz dostałam katalogi z avonu mikołajkowe na miesiac listopad wiec w tym roku wszystko szybko sie zacyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ankieta wypełniona:D
    ja tam już bym chciała święta. hah. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona.. Głosowałam na lakiery.. ich nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypełniona :) facetom się gorzej kupuje prezenty, niestety :/ ale ja wiem co mojemu mężowi kupię na święta, będą to gry do konsoli 3DS :) już widzę jego banan na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tez nigdy nie wiem co kupić mężczyznom...
    w sondzie zagłosowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your style, cool post!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. super, dzięki :D chwile ta ankieta potrwa, można głosować nawet kilka razy chyba :)) tak że zobaczymy co wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna ankieta :) oczywiście zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie myślę o świętach, na razie mi w głowie Halloween;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankieta wypełniona :) A ja świateczne prezenty zaczynam gromadzić już na początku listopada, tak jest łatwiej i bez stresu :)
    Buziaki,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam "akcesoria i przybory", ale myślę, że równie chętnie dostałabym jakąś szminkę... (chwila szpanu-dostałam od babci szminkę Chanel :D)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...