niedziela, 30 października 2011

PIERRE RENE- korektor pod oczy



Niedawno jedna z blogowiczek doradziła mi kupienie płynnego korektora, który w odróżnieniu do tych w sztyfcie, lepiej nada się pod oczy. Przeglądając półkę Pierre Rene, w ręce wpadł mi ich niewielki korektor (4 ml.). Pomyślałam, że jak na pierwszy raz warto spróbować..



Wybrałam kolor najjaśniejszy z serii- Vanilla 01, w celu uzyskania lekkiego rozjaśnienia okolic oczu.. Korektor nakłada się małym pędzelkiem- wielkość tych w lakierach do paznokci.

4 ml / 13 zł 
A teraz moja opinia.. Uważam, że ten korektor jest bardzo kiepski.. Przede wszystkim słabo kryje. Moje korektory w sztyfcie naprawdę lepiej radziły sobie z przykrywaniem cieni pod oczami. Ten po prostu ich nie kryje. Drugą wadą jest mała wydajność- muszę go nałożyć naprawdę wiele aby był jakiś efekt. A w takim tempie przewiduję, że skończy się naprawdę szybko. Trzeci minus to cena, która jest odwrotnie proporcjonalna do jakości- jak za takie "umiejętności" powinien kosztować nie więcej jak 5 zł.
Myślę nad plusami, ale nie mam za bardzo pomysłów. Chyba tylko małe i wygodne opakowanie, które można pomylić z błyszczykiem. Raczej nie polecam. Będę nadal szukać innych rozwiązań. :)




~~Lila~~ 

13 komentarzy:

  1. no to widze,że taki sam szajs jak korektor z Avonu w pędzelku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jaka tu skarbnica wiedzy o kosmetykach! :) chetnie bede czytac w wolnych chwilach, dodaje do obserwowanych ♥

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię korektorów :(
    a rzeczywiście cena jak na ten , przekracza wszelkie granice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna firma
    świetny korektor
    mam z tego baze

    zapraszam do nie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś dziwny ten pędzelek ma .

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne, sztyftem sie raz przejedzie pod okiem i jest, a takim małym pedzelkiem to od razu widac, że sie trzeba namachac !

    OdpowiedzUsuń
  7. uj szkoda ze nie kryje, kurcze chyba podazam za toba aby znalesc cos dobrego, jakis idelany korektor, zaczynam sie obawiac ze takiego nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę że gdzieś tam jest, ale pewnie nas na niego nie stać :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam z Lovely, jest całkiem okej :) ale nie jestem wymagająca jeśli chodzi o korektor pod oczy, więc nie wiem czy mogę polecić :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem właśnie w trakcie poszukiwania jakiegoś idealnego korektora, słyszałam, że z bourjois jest fajny i mam go zamiar kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę tradycyjne korektory :)
    Piszę do Ciebie z pewną prośbą, jestem nastolatką, ale mimo tego mam dobrze zobrazowaną przyszłość. Na moim blogu zamieszczam zdjęcia, moją pasja jest fotografia. Co o nich sądzisz? Napiszesz w komentarzu pod najnowszym postem? Mam nadal się rozwijać, wierzyć w marzenia? Jeśli posiadasz facebooka proszę kliknij "lubię to" jeśli podobają Ci się moje zdjęcia.http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142 Oto link

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...