środa, 5 października 2011

Pędzle do makijażu Pierre Rene


            Hej :) dzisiaj chcę króciutko przedstawić Wam moje dwa nowe nabytki w postaci pędzelków z firmy Pierre Rene, które ostatnio sobie kupiłam- oczywiście znów przypadkowo :)). Może ktoś pamięta, że jakiś czas temu w pewnym poście o moich zakupach był również pędzelek z tej firmy- tylko troszkę mniejszy:). Wówczas tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam dokupić do niego jeszcze dwa inne. Na nich również się nie zawiodłam. Są świetne, a szczególnie ten mniejszy:) Mają przyjemne, miękkie włosia, które co najważniejsze nie wypadają i dobrze nakładają kosmetyki. A oto i one: 

Pędzelek do różu - 23 zł. 


Pędzelek do cieni- 18 zł.

10 komentarzy:

  1. Czyli warto kupić? Bo poszukuje pędzelków a jestem w tym temacie zacofana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się tak dobrze nie znam na pędzelkach, ale już kiedyś kupiłam gorsze i teraz zdecydowanie mogę powiedzieć że te są niezłe. Tak polecam, a już na pewno ten mały :)bo fajnie się nim nakłada cienie albo rozświetlacz.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam taki mały tylko z essence ale jest średni...
    Też bym chciała jakiś lepszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam cienie z tej firmy :) Fajne pędzelki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden do smokey z Pierre Rene właśnie i też jestem bardzo zadowolona :) Nawet nie są jakoś strasznie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają na fajne - ja jestem zadowolona ze swoich Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że firma ta ma też pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  8. w zyciu bym nie pomyslala ze Pierre Renne robi pedzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten do nakładania cieni - dostałam w prezencie gwiazdkowym kiedys i też go lubię, mimo że już dwa razy go kleiłam (rączka wypadła ze skuwki)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...