poniedziałek, 10 października 2011

Mój maseczkowo- próbkowy koszyczek :)


Dzisiaj niestety nie dam rady sklecić nic sensownego- nie cierpię poniedziałków, zawsze są takie męczące..- dlatego zaprezentuję Wam jedynie mój koszyczek, w którym umieszczam wszystkie swoje przypadkowe zdobycze. Są to najczęściej wszelkiego rodzaju próbki, które otrzymuję dodatkowo w sklepie, bądź też  maseczki, kremy, bibułki itd.:) Po ich użyciu, postaram się napisać jaki był efekt.:) 
Próbkę produktu firmy Estee Lauder, którą otrzymałam w Douglasie przy okazji kupna szminki, już użyłam i muszę powiedzieć, że szczerze nie rozumiem tego całego zachwytu nad tym produktem (chyba, że właśnie dlatego go tak reklamują na siłę bo wcale nie jest dobry..:p) Po jego nałożeniu nie mogłam wytrzymać 15 minut i zaraz go zmyłam- coś okropnego! Czułam się jak bym miała maskę na twarzy a nie krem, w dodatku jest jakiś śliski i błyszczący złotymi drobinkami- o coś w stylu jak by Wam ktoś nałożył jedwab do włosów na twarz i pokrył złotym brokatem.. Nie wiem, może rzeczywiście działa po dłuższym użyciu, ale ja nie kupiłabym go-  a już na pewno nie za kwotę, którą proponują! 



 ~~LILA~~                                                                                     

11 komentarzy:

  1. fajnie bo wszystko w jednym miejscu :)
    mam kilka takich koszyczków bo bardzo mi się podobają i są baaardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie rzeczy w jednym miejscu, bardzo ładny koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie też uwielbiam koszyczki :D mam ich multum i ciągle chce mi się gromadzić ich coraz więcej :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. podobnie przechowuje maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju :)) ile masz tych próbeczek! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam taka sama opinie o EL jak Ty, tez nie rozumiem tego bum na te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Chyba zacznę tak przechowywać maseczki. Mam ich mnóstwo, a wszystkie leżą luźno na półce, co bardzo mnie denerwuje.
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny koszyczek :) Wiesz, że masz wszystko w jednym miejscu i szybko możesz znaleźć to, co potrzebujesz :) Też mam poukładane maseczki i próbki, ale w pudełeczku po Ferrero Rocher :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje próbeczki też trzymam w takim koszyczku : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. no i namówiłaś mnie, kupuję koszyczek, bo moje próbki wywalają się z kosmetyczki i strasznie niewygodnie mi tam grzebac.

    gdzie dorwałaś taki koszuś ?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubie próbek wole pełnowymiarowe produkty:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...