poniedziałek, 3 października 2011

MOHITO

                 Firma Mohito w tym roku proponuje (jak pewnie większość znanych marek) stroje w stylu retro. Nie zawsze podążam za światowymi trendami mody, ale obecnie panujący styl  na lata 60,70 z pięknymi elementami i dodatkami nawiązującymi do tamtej "epoki", odpowiada mi jak najbardziej. :) Są to najczęściej stroje klasyczne i gustowne, ale oczywiście z detalami nowatorskimi. Kobiece i eleganckie wykończenia wraz z drobnymi ozdobami dodają ubraniom szyku i specyficznego smaczku. Szczególnie podobają mi się sukienki, które jeszcze kilka lat temu były troszkę odstawione przeze mnie. Warte uwagi są też urocze torebki. W tej chwili poluję na sukienki i bluzki z takim kołnierzykiem (zdjęcie niżej),j ak wybiorę się na zakupy z pewnością będę wytrwale szukać. :) A Wy co myślicie o tej kolekcji?? :)






7 komentarzy:

  1. sukienka na pierwszym zdjęciu jest w sam raz. bardzo podobaja mi się takie kołnierzyki;D też mam nadzieje, że upoluję coś w takim klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebki w tym stylu mi się strasznie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czarny i biały w zestawach

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłyby być jeszcze odrobinę tańsze, to juz w ogóle byłoby extra :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...