sobota, 22 października 2011

L`OREAL, true match podkład


30 ml/ Cena od 35 zł 
               L'Oreal - True Match podkład nawilżający. Swoją wypowiedz rozpocznę od opakowania- które jest bardzo wygodne i eleganckie. Dozownik to według mnie najlepsze rozwiązanie do pobierania podkładu, nie trzeba się męczyć z wyciskaniem go z tubki. Buteleczka jest szklana i przy tym dość ciężka, co uniemożliwia nam  oszacowanie przez brudne ścianki, ile podkładu nam jeszcze zostało. Jeśli chodzi o sam podkład to powiem krótko, że nadaje się on według mnie jedynie na czas letni. Używałam go bardzo długo i na początku byłam naprawdę nim zachwycona, ostatnio jednak bardzo źle prezentował się na mojej cerze, więc cieszę się, że akurat wczoraj nareszcie się skończył. Gdy cera jest w dobrej kondycji, z lekką opalenizną podkład naprawdę sprawdza się wyśmienicie. Jednak w okresie chłodniejszym zauważyłam, że na twarzy robią się plamy tak jakby podkład "zważył" się na skórze. W dodatku jego konsystencja jest tak płynna, że z trudnością uchwyciłam moment na dłoni w którym jest w jednym miejscu. Potem zaraz rozlał się cały. Według mnie jest zdecydowanie zbyt płynny i zdecydowanie mało kryjący. No cóż.. moje poszukiwania idealnego podkładu nadal trwają.:)

15 komentarzy:

  1. Dziękuję! :* oj, widać, że jest płynny... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Kat. - widać, że płynny.
    Chociaż sformułowanie "nawilżający" kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś już Revlon ColorStay? To jest chyba jeden z lepiej kryjących podkładów na rynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Vedette :)

    Kusił mnie ten Loreal ale jak już kupiłam Revlona to chyba nic go nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i nie jest taki zły :) ale ponownie nie kupię. pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. a myślałam, żeby sobie właśnie kupić ten podkład ale chyba jeszcze się nad tym zastanowię ;)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale od dawna mam chęć spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze malo kryjacy a juz sie napalilam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie bardziej lubie takie 'zbite' podklady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mało kryjący odpada u mnie :/ zapraszam do odpowiedzi na TAG o perfumach których używasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszke za bardzo cieknie, nie lubie takich podkładów, wole gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam jego probke i bylam zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też go kiedyś miałam nawet dwa razy, ale także uważam, że jest zbyt płynny i zbyt mało kryjący. Jakoś mimo marki mnie nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam Loreal ale infallible, konsystencja jest gęstsza zdecydowanie i fajnie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się krycie ma bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...