czwartek, 6 października 2011

Kredki do brwi..


Odkąd zaczęłam używać kredki do brwi, stała się ona dla mnie jednym z główniejszych punktów dopełniających makijaż.  W mojej kosmetyczce znajdują się dwie raczej niedrogie kredki, ale jak dla mnie w zupełności wystarczające.:) 



         Pierwsza z nich to grafitowa kredka wraz ze szczoteczką do ich rozczesywania z firmy Pierre Rene. Kosztowała około- 11 zł. Według mnie jest świetna, długotrwała i absolutnie wystarczająca. Mogę powiedzieć, że nie jest zbyt ciemna więc nie ma zagrożenia, że przesadzimy z kolorem brwi. Wygląda naturalnie i delikatnie zaznacza ich kontur.
         O drugiej mogę powiedzieć troszeczkę mniej, ponieważ niestety nie wiem co to za firma- jest napisane na niej "TD", ale nie wiem szczerze mówiąc czy jest to znak firmowy. Była bardzo tania- znalazłam ją w sklepie z drobiazgami za około 3zł. Poleciła mi ją przyjaciółka i rzeczywiście efekt jest świetny- porównywalny z kredkami z o wiele droższych firm. Kolor kredki to ciemny brąz, który idealnie komponuje się z moimi brwiami, a trzyma się równie długo co poprzednia.:) Zdecydowanie polecam jeśli traficie na nią gdzieś przypadkiem w sklepie. :))

11 komentarzy:

  1. ja mam z w7 zamówiłam na allegro za ok.10zł i też jestem zadowolona ;) ale używam jej tylko jak zrobie ciemniejszy makijaż oczu bo mam naturalnie bardzo ciemne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lili, ja też od kiedy zaczęłam podkreślać brwi nie wyobrażam sobie dobrego makijażu bez tego :)
    A sama posiadam dwa produkty, by działać w tym celu: kredkę Kobo z woskiem pszczelim i zestaw do stylizacji brwi z Essence. Jeden i drugi produkt jest świetny i w zupełności mi wystarcza! I będę je miała chyba przez wieki w użytku, bo wcale się nie kończą :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kredek nigdy nie używałam do brwi,zawsze cieniami dopracowywałam kontur ale może czas najwyższy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja regularnie robię hennę, nie chciałoby mi się malować kredką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam, ale dzięki Tobie chyba się skuszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zastanawiam sie nad henna do brwi wiec na jakis czas zostawie kredki do brwi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie również podkreślenie brwi jest bardo ważnym elementem makijażu, ale ja wolę cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAm ciemne brwi i racze nie używam kredek

    Będzie mi miło jak wpadniesz<33
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą tanią kredke :> mowi sie na nie czeska kredka - nie wiem dlaczego, pewnie firma jest czeska :)

    Zapraszam na konkurs :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jakos nigdy nie uzywalam..moze czas zaczac:D
    \
    zapraszam na konkurs w którym do wygrania srebrny wisiorek z River Island prosto z Londynu:-)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam kredki do brwi i nigdy nie używałam.. ale poszukam takich tanich kredek, może mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...